آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۸۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

99 درصد علیه حاکمان یک درصدی در آمریکا به خیابان ها آمدند آیا این حرکت خودجوش در آمریکا نیاز به حمایت همه جانبه بین المللی ندارد؟ نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای دفاع از مردم مظلوم و آسیب دیده آمریکا پیش قدم شود. ما جوانان ایرانی قسم خورده ایم صدای همه مظلومان را حتی اگر در دورترین نقاط دنیا باشند بشنویم و به یاری شان بشتابیم. همان طور که تا کنون عمل کرده ایم.

0729—021

ان شاءالله درگیری آمریکا به سر باز کردن دمل چرکین مسائل ساختاری داخلی باعث خلوت شدن منطقه غرب آسیا از جنگ و کینه و نفرت شود. اگر به تاریخ بنگریم تا قبل از حضور استعمارگران در منطقه همواره شاهد صلح و آرامش بوده ایم.

3476—011

یکی از نشانه های افول آمریکا کرونا بود اما ماجرای دیگری که خبر از این افول می دهد اعتراضاتی است که اگرچه خواستند از آن برای حل رسوایی کرونایی بهره برداری کنند، اما مشاهده می کنیم که توانایی پایان دادن به آن را ندارند در این میان ترامپ فقط قربانی دوران افول در تاریخ بی هویت استعماری آمریکا است. دورانی که فاش می سازد رژیم مقتدر آمریکا تنها ساخته دستگاه تبلیغاتی هالیوود است.

5620—0922

هر زمان که دولتمردان آمریکایی صحبت از حقوق بشر بکنند صدا و سیما باید فیلم چند دقیقه ای خفه کردن شهروند سیاه پوست آمریکایی را که با فشار زانوهای پلیس بر روی گردنش در حال جان دادن است به نمایش بگذارد. فعلا که سازمان های بین المللی در قبال این جنایات آمریکای جنایتکار لال شده اند و ادعای دفاع از حقوق بشر آن ها لاف گزافی بیش نیست و پس باید همواره این جنایات آمریکا به افکار عمومی جهان گوشزد شود.

0220—0935

اعتراض مردم آمریکا علیه سیاست های نژادپرستانه حاکمیت ظالمانه این کشور متوقف شدنی نیست چرا که یک مشت یاغی و وحشی به عنوان هیئت حاکمه آمریکا کرامت انسانی را در این کشور لگدکوب کرده اند و باید تقاص پس بدهند.

0291—0918

انتخاب آقای قالیباف از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس به ریاست دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی افراد ضد انقلاب داخل و خارج و بیگانگان را سخت عصبانی کرده همین مسئله دلیل بر این است که این کار درست و به موقع بوده است و ان شاءالله منشا اثر مثبت برای کشور خواهد شد.

9786—0912

با تجربیات ارزشمندی که دکتر قالیباف در پرونده مدیریت خود در طول این سال ها دارد در جایگاه ریاست قوه مقننه نیز می تواند منشا خدمات ارزنده باشد. البته دعای خیر ملت نیز پشت سر این سرباز ولایت است.

9219—0903

مجلس دهم که یک مجلس ضعیف و بی خاصیت بود امیدواریم مجلس جدید یعنی مجلس یازدهم بتواند و موفق شود که خسارت های مجلس گذشته را جبران کند.

9535—0930

احمد مازنی نماینده دوره دهم اظهار داشته اگر گروهک تکفیری موفق می شد وارد مجلس شود ما الان جزو شهدا بودیم! و ما را هم یک امام زاده محسوب می کردند! اولا این اظهارات توهین به امام زادگان بزرگوار است در ثانی به قول شهید عزیز حاج قاسم تا شهید نشوی، شهید نمی شوی؟!

2106—0913

یکی از اولویت های مجلس روشن کردن وضعیت خودروسازی داخلی است که به یکی از مصیبت های بزرگ کشور تبدیل شده است متاسفانه از خودروسازی کنونی کشور مثل پتکی برای کوبیدن و تحقیر تولیدات داخلی استفاده می شود.

8305—0912

با توجه به عملکرد گذشته منتخب گچساران و روند تبلیغات انتخاباتی او و بحث مالی شایسته است نمایندگان متعهد با اقدام انقلابی به وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال وی عمل نمایند.

فرخی

از ناخدا و خدمه کشتی های نفتکش کشورمان که با صلابت و اقتدار وصف ناپذیر بار خود را به مقصد یعنی ونزوئلا رساندند تقدیر و تشکر می کنم. خداوند به آنان جزا و پاداش نیک بدهد.

2488—0913 و 3949—0912

یکی از مصوبه های ضروری مجلس، خارج کردن بودجه صداوسیما از دست دولت است تا شاهد دخالت های بی مورد در این سازمان نباشیم. در حال حاضر صداوسیما در بیشتر شبکه هایش به بلندگوی دولت تبدیل شده است!

7594—0910

تلاش مذبوحانه روزنامه های زنجیره ای در طول 3 ماه گذشته برای سنگ اندازی بر سر راه مجلس جدید و ایجاد اختلاف و جنگ قدرت بین نمایندگان این دوره جواب نداد و تیرشان به سنگ خورد.

7345—0912

حال که مجلس به دست نیروهای انقلابی افتاده امیدواریم به داد بازنشستگان فرهنگی برسند. این قشر زیر فشارهای اقتصادی له شده اند. امیدواریم مشکلات حقوقی ما را حل بکنند.

0811—0914

سلبریتی های معلوم الحال کشورمان که با هر اتفاق کوچک در یک گوشه از کشور زبانشان به تضعیف نظام باز می شود چرا درباره به خیابان ریختن مردم شهرهای آمریکا و اعتراض هایی که به صورت سبعانه سرکوب می شود سکوت اختیار کرده اند؟ آیا منتظرند دستور شکست سکوت آنان از خارج به دستشان برسد؟ این اتفاق هرگز نمی افتد؟

8717—0936

بیمارستان ها دفترچه های بیمه تامین اجتماعی را نمی پذیرند می گویند اعتبارش تمام شده. بنده چه گناهی کرده ام که چشمانم دچار عارضه شده و باید هرچه زودتر عمل بکنم؟ از وزیر محترم بهداشت درخواست داریم برای رفع این مشکل کاری بکنند.

8834—0911

جاده ارتباطی خوزستان به اصفهان از طریق غیزانیه و هفتکل به دلیل خرابی های زیادی که دارد و آمار بالای تصادفات به جاده مرگ معروف است. چرا دولت قدمی برای اصلاح این جاده در جنوب کشور برنمی دارد؟

8815—0916

مستاجرم و به علت تعویض شماره تلفن همراهم برای پیگیری سهام عدالت پاسخم را نمی دهند. افرادی مثل من که شماره تلفن های خود را تعویض کرده اند برای حل مشکل به کجا باید مراجعه نمایند؟!

2636—0922

مجلس تکلیف افراد مستحقی که موفق به دریافت سهام عدالت نشده اند را روشن نماید، به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی که از حداقل حقوق هم برخوردار نیستند و گاه دارای حقوق یک میلیونی و زیر یک میلیون هستند.

1307—0905

متقاضیان مسکن مهر پردیس قرار بود 25 میلیون تومان وام 4 درصدی دریافت کنند اما تعلل دولت و افزایش بی منطق مسکن باعث شد وامی که قرار بود با 25 میلیون تومان ما را صاحبخانه کند حالا 40 میلیون تومان شود. آیا باید خسارت در ضعف مدیریت ها را اقشار کم درآمد جامعه بپردازند؟ از نمایندگان مجلس تقاضا داریم با ورود به پرونده های نیمه تمام مسکن های مهر مستاجران را صاحبخانه کنند.

پاسخ شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)

در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 99/3/8 با موضوع تعلل در افتتاح ایستگاه های خط 7، ضمن سپاس از شهروند محترم در پاسخ اعلام می دارد که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه دوم سال 98 مقرر بود ماهانه یک ایستگاه از خط 7 به افتتاح و بهره برداری برسد که این امر نیازمند تامین منابع مالی لازم بود؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم تحقق منابع مالی این امر محقق نشده است. شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) این آمادگی را دارد که به محض تامین منابع مالی و نقد شدن اوراق مشارکت سال 97 به تعهدات خود عمل کند.