آرشیو یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

 #بزرگراه-شیخ‎فضل الله

محمودی از تهران: آسفالت بزرگراه شیخ فضل الله به شدت فرسوده و خراب است و در بسیاری از بخش های این بزرگراه، چاله وجود دارد. بخش عظیمی از آسفالت این بزرگراه هم که دوباره آسفالت شده، پر از پستی و بلندی است. گویا این بخش ها درست و اصولی آسفالت نشده، مسوولان بهتر است در این باره فکری کنند.

# ثبت-کنتور

صادقی از تهران:  چرا ماموران کنترل و ثبت کنتور شرکت های گاز، برق و آب و فاضلاب بدون لباس فرم و ارائه کارت شناسایی به منازل مشترکان مراجعه می کنند؟ با وجود اعتراض چندین باره هیچ ترتیب اثری در این مورد داده نشده است. مدیریت این سازمان ها اعلام می کنند به علت پیمانی بودن این افراد، این موارد از حیطه اختیارات ایشان خارج است.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز دوشنبه مورخ 26/03/1399 با عنوان «شلوغی-مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی شهر تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران افتخار می کند که در این شرایط حساس با تمامی امکانات موجود و توان اجرایی خود برای افزایش سرویس دهی هر چه بیشتر و بهتر می کوشد تا رضایت مسافران گرامی مترو را فراهم کند. این شرکت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در تصمیمی آنی و هوشمندانه در اسفند 98 با تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در مترو برای حفظ سلامت مسافران و همچنین کارکنان شرکت اقدامات مناسب و قابل توجهی در ایستگاه ها و قطارها انجام داده است؛ ازجمله کاهش سر فاصله حرکت قطارها در خط 2 از 5/3 به 3 دقیقه و در خط سه از 7 به 6 دقیقه که رضایت مسافران محترم را دربر داشته است. لازم به توضیح است که توسط پرسنل شرکت، تمامی ایستگاه ها و قطارها در همه خطوط، در طول روز به شکل مرتب نظافت و ضدعفونی می شود. ان شاءا... تا پایان سال جاری با ورود قطارهای جدید به شبکه متروی تهران و حومه، شلوغی ایستگاه های خطوط برطرف خواهدشد.