آرشیو دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۹۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

عموم دست اندرکاران دستگاه قضا و به ویژه جناب رئیسی! گوارای وجودتان باد این همه تقدیر و رضایت مقام عظمای ولایت. بی تردید بزرگترین سرمایه هر کارگزار در نظام اسلامی و ولایی لبخند رضایت ولی خداست. این با هزاران سکه برجامی قابل مقایسه نیست! اما نکته این است که این آغاز راه است ان شاءا... موفق شوید تمام منویات حضرت آقا را به اجرا بگذارید.

ابوالقاسمی

آقای موسوی خوئینی ها باید نامه خود را خطاب به دولت و دوستان اصلاح طلب خود که این دولت ناتوان و ناکارآمد را سرکار آورده اند می نوشت. نقش فرار به جلو این آقایان نزد ما مردم نخ نما شده است.

6043—0916

جناب رئیس جمهور! سال 99 سال جهش تولید است نه جهش قیمت ها؟!

سوری

مسئولین دولتی در سخنان خود بارها بر کاهش و کنترل قیمت کالاها و اجناس مورد نیاز و مصرفی مردم اعم از خوراکی و لوازم خانگی تاکید کرده بودند. متاسفانه نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه افزایش قیمت ها توسط خود دولت را شاهدیم! مسئولین دولتی که پیوسته از دولت قبل انتقاد می کردند به خودشان چه نمره ای می دهند؟! آیا این بود مدیریت و کاربلدی شان؟!

دهباشی

آقای روحانی از اینکه مردم در ادارات مورد آزار و اذیت واقع می شوند گلایه کرده است و مثال زده که برای گرفتن جواز چقدر معطل می شوند. جناب رئیس جمهور! اکنون وقت اثاث کشی و گزارش کار است نه وقت اظهار تاسف؟! بیش از 7 سال گذشت!

دولابی

یکی از فتنه گران مشهور کلیپی از نمودار آمار طلاق و ازدواج در طول 40 سال بعد از انقلاب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که نشان می دهد در طول 7 سال ریاست آقای روحانی آمار ازدواج کاهش چشمگیری داشته است. البته این آقا به روی مبارکش نیاورده که مقصر، امثال او و سلبریتی های بی دردی هستند که نقش ویژه در جمع آوری آراء برای پیدایش وضعیت فعلی را داشته اند.

8688—0938

جوانان انقلابی جنگنده کوثر ساخته اند دولت لیبرال مانده که بغل چراغ ماشین پراید زه نصب کند یا نکند. امیدواریم در آینده دولت انقلابی و جوان با مدیریت جهادی روی کار بیاید و لیبرال های دنباله رو غرب در کشور بروند.

8688—0938

دولتی هایی که مسکن مهر را قوطی کبریت می نامیدند درصدد ساخت خانه های 25 متری برای مردم برآمدند! انصاف هم چیز خوبی است.

1022—0919

اگر از مردم کوچه و بازار سوال کنید که مایلند کرونا زودتر از جامعه رخت بربندد و برود یا دولت تدبیر؟ باور کنید اولویت 90 درصد مردم رفتن دولت تدبیر خواهد بود. چرا که کرونا روزی صد نفر می کشد ولی این دولت هر روز میلیون ها نفر را زجرکش می کند!

8688—0938

متولیان برجام که آن را فتح الفتوح و آفتاب تابان نامیده و برطرف کننده سایه جنگ از سر ملت می خواندند به افکار عمومی توضیح دهند که برجام چگونه توافق چندجانبه ای بود که فقط ایران باید تعهداتش را انجام می داد؟! چرا قواعد مهمی چون گرفتن تضمین کتبی از دولت آمریکا و ایادی اش برای انجام تعهداتشان صورت نگرفت؟ عدم لحاظ توازن تعهدات و همزمانی اجرای تعهدات برای طرفین به چه دلیل بود؟!

نوربخش- مشهد مقدس

چه شده که هم احمدی نژاد در کنار تاجزاده هر دو ساز مذاکره با قاتل شهید سلیمانی می زنند؟ خداوند به همه ما بصیرت بدهد و سرنوشت همگان را ختم به خیر بکند.

9149—0910

خداوند بر علو درجات سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و برادر بزرگوار ابومهدی المهندس بیفزاید که حشدالشعبی را خار چشم دشمنان به ویژه شیطان بزرگ قرار داده است که روز جمعه گذشته مسئولان عراقی فریب خورده آمریکا را به زانو درآورد و آنان را وادار به عذرخواهی کرد. باز هم قابل توجه کسانی که می گفتند دنیا دنیای مذاکره است! آنان باز هم دیدند که دنیا دنیای موشک و مقاومت است.

عسگری

آقای روحانی در این چند سال که در کرسی ریاست جمهوری قرار گرفته یا سیاه نمایی کرده و یا در برابر حقیقت موضع مخالف گرفته که هر دو خطاست. به آمریکا و اروپا نباید اعتماد می کرد ولی کاملا اعتماد کرد و هنوز هم دست از برجام نافرجام برنداشته و به جای اینکه به داخل کشور نگاه کند چشمان خود را به روی توان و ظرفیت های بسیار گسترده کشور بسته است.

زاهد

از رانندگان اتوبوس های خط فرهنگسرا - پردیس که با تلاش و دلسوزی و تحت نظارت دقیق شرکت پردیس پیما البرز و تا خارج از ساعات معمول اتوبوسرانی

(9 شب) مشغول خدمت به مسافرین که اکثرا قشر کارگر و زحمتکش جامعه هستند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

جمعی از مسافرین خط فرهنگسرا - پردیس

با توجه به تضمین آقای روحانی به ترامپ که در صورت بازگشت به برجام مرده حاضر است مذاکره با این قمارباز مکار را از سر گیرد لازم است مجلس شورای اسلامی تا این برجام تلفاتی بیشتر از کرونا از کشور نگرفته، کاری بکند. هیچ راهی جز خروج از برجام و ان پی تی باقی نمانده است.

3104—0912

رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولین امر کاری کنند که بیمار مشکلی بجز بیماری خود نداشته باشد (نقل به مضمون) ولی متاسفانه برخی بیماران دغدغه تهیه دارو و لوازم مربوطه بیش از بیماری شان آنها را آزار می دهد از جمله بیمارانی که مشکل روده دارند و از کیسه کلستومی استفاده می کنند. مدتی است... که وظیفه تهیه و توزیع کیسه و برچسب را دارد و با ارز دولتی آنها را وارد ولی در بازار سیاه عرضه می کند نفس کشیدن را برای این بیماران عزیز تنگ کرده است. این وسایل را در دولت قبل 11 هزار تومان می خریدیم و حالا در دولت مدعی تدبیر آن را به

70 هزار تومان رسانده اند که بازار سیاه پیدا کرده و عملا از 100 تا 150 هزار تومان تهیه می شود. حال با این حقوق بازنشستگی و ده ها مشکل لطفا وزارت بهداشت مشکل کیسه و برچسب این بیماران عزیز را برطرف کند. چون حتی داروخانه های هلال احمر، 13 آبان، جمال زاده و... فاقد این لوازم هستند!

سینا

چطور دولت می گوید بابت بستری کردن بیماران کرونایی از آنها هزینه ای دریافت نمی شود؟ لطفا مسئولین سری به بیمارستان های آبادان بزنند تا از هزینه های گزافی که در این ایام بیماری کرونایی و مشکلات اقتصادی از مردم می گیرند مطلع شوند!

حیدری - آبادان

از سال 85 با حقوق 500 هزار تومان کارمند دولت شدم. در این سال ها برای خانه دار شدن مقداری پول پس انداز کردم ولی الان قیمت یک خانه کوچک

2 میلیارد تومان شده است. آقای رئیس جمهور شما بگو ما مردم چه بکنیم؟

1954—0913

مسئولان دولتی فکری برای ما روستائیان بکنند تا بتوانیم از طریق اینترنت و پست بانک برای خرید و فروش سهام عدالت خود اقدام بکنیم. چرا باید همه امکانات برای شهرنشین ها باشد؟

9263—0937

پدر و مادرم در روستای ارزنه از توابع شهرستان باخرز خراسان رضوی زندگی می کنند. برای تمدید دفترچه بیمه خدمات درمانی روستایی آنان مراجعه کردم گفتند به ازای هر نفر باید 600 هزار تومان بپردازم واقعا غصه ام گرفته! آیا دولت اسم این کارها را تدبیر و امید گذاشته است؟

3072—0915

مخابرات شهید منتظری شهرری دو خط تلفن ثابت ما را به خاطر 20 هزار تومان بدهی قطع و سپس به جای دیگر وصل کرده است. چرا اجازه داده می شود که یک شرکت با حقوق شهروندان هر کاری خواست بکند؟

احمد چیره - شهرری

چرا با این حجم موتورسواران پلاک مخدوش در کشور به ویژه در تهران برخورد نمی شود؟!

8826—0991

باید به مردم آگاهی داده شود که بورس جای سرمایه های اضافی است نه اینکه عده ای در اثر تبلیغات فرش زیر پایشان را فروخته و پول آن را وارد بورس کنند.

3275—0914

ساده اندیشی است که مسئولین کشورمان جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده اوکراینی در ایران را جهت بررسی و اعلام نظر به فرانسه تحویل داده اند. صرف اینکه فرانسه در این هواپیما کشته نداده دلیل بر بی طرف بودن این کشور نمی شود.

3107—0902