آرشیو سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۰۰
ورزشی
۱۱

خبر

دل پیرو: آتالانتا فاتح لیگ قهرمانان اروپا می شود

اسطوره باشگاه یوونتوس اعلام کرد که آتالانتا می تواند در اروپا به قهرمانی برسد.آلکس دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس در اظهاراتی غافلگیرکننده بیان کرد که آتالانتا توانایی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد. او گفت: در فوتبال حوادث خیلی سریع رخ می دهد. این تیم می تواند در لیگ قهرمانان اروپا معجزه کند.

الهامی: مسئولیت باخت تراکتور با من است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مسئولیت باخت تراکتور با من است و خط دفاع ما مقصر نیست.ساکت الهامی در مورد شکست این تیم مقابل نساجی اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید از هواداران عذرخواهی کنم. می دانم که آن ها از بابت این شکست ناراحت هستند اما فوتبال همیشه همین بوده و به آن ها قول می دهم که در بازی آینده، این شکست را جبران کنیم.

آیا آگوئرو به ایتالیا می رود؟

اینترمیلان می کوشد مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

اینتری ها علاقه مند هستند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با منچسترسیتی، بازیکن معاوضه کنند. تیم ایتالیایی با آگاهی از علاقه مندی سیتیزن ها به میلان اشکرینار، در تلاش هستند تا در صورت واگذاری این مدافع، سرخیو آگوئرو را از تیم دوم منچستر سیتی به خدمت بگیرند.

اسلم دانک«ارسلان کاظمی» بهترین در جهان

اسلم دانک ارسلان کاظمی با آرای مردمی به عنوان بهترین دانک یک دهه اخیر جهان انتخاب شد.نظرسنجی فدراسیون جهانی بسکتبال برای انتخاب بهترین اسلم دانک جهان در یک دهه اخیر، بامداد دیروز به پایان رسید و دانک ارسلان کاظمی به عنوان بهترین دانک جهان انتخاب شد.دانک ارسلان در مرحله پایانی این نظرسنجی در مقابل دانک کارلوس مورائس از آنگولا قرار گرفت و توانست 57 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.ارسلان کاظمی در دیدار با یونان در انتخابی المپیک 2016 این حرکت را انجام داده بود.