آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۸
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

شوک به شهرخودرو مشهد با استعفای سرآسیایی

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو از سمت خود استعفا کرد. مجتبی سرآسیایی که بعد از جدایی یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی شهرخودرو از نیم فصل دوم کار خود را در این تیم آغاز کرده بود ظهر امروز استعفای خود را به مدیران این باشگاه تحویل داد. وی عصر دیروز در تمرین شهرخودرو حاضر شد و با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که هنوز دلیل استعفای سرآسیایی مشخص نیست اما به نظر می رسد اختلافات درونی باعث شده تا سرآسیایی قید هدایت شهرخودرو را بزند. به احتمال فراوان کوزین دستیار ایتالیایی وی هدایت تیم مشهدی را در ادامه مسابقات برعهده خواهد گرفت.

عماد رضا به کرونا مبتلا شد

مهاجم پیشین باشگاه های سپاهان و فولاد به همراه خانواده اش به ویروس کرونا مبتلا شد. وضعیت جسمی عماد رضا ملی پوش سابق فوتبال عراق در روزهای گذشته موجب شد از وی تست کرونا گرفته شود که نتیجه این تست روز گذشته اعلام شد. بر این اساس عماد رضا هم به همراه اعضای خانواده به کرونا مبتلا شده است و در قرنطینه خانگی به سر می برد. عماد رضا از اولین چهره های شناخته شده در ورزش عراق بود که فعالیت های خیرخواهانه قابل توجهی در مقابله با ویروس کرونا انجام داد از جمله اختصاص ساختمان هتل خودش به درمان بیماران کرونایی که بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت.

2 انتصاب جدید در باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال در انتصاباتی جدید برای دو بخش معاونت فرهنگی و ارتباطات و روابط عمومی این باشگاه سرپرست انتخاب کرد. طی حکمی از سوی احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال سهیل گوهری به عنوان سرپرست روابط عمومی این باشگاه منصوب شد. احمد سعادتمند همچنین دیروز طی حکمی، محسن خمارلو را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال منصوب کرد.

علی نظر محمدی سرمربی جدید رایکای بابل

پس از استعفای رحمان رضایی از رایکا بابل و انجام مذاکره با گزینه های فراوان، در نهایت علی نظرمحمدی توسط مالکان باشگاه رایکا به عنوان سرمربی جدید تیم برگزیده شد. نظرمحمدی در نیم فصل دوم نیز هدایت رایکا را برعهده داشت.علی عشوری زاد به عنوان دستیار اول و حمید سجادی نیز به عنوان مربی دروازه بانان وی را در رایکا همراهی خواهند کرد.