آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۳۱
شرکت ها
۲۸
استارت آپ

اینترنتی شدن کسب وکارها در دوره کرونا

دنیای اقتصاد : یکی از تاثیرات کرونا بر کسب وکارهای غیرآنلاین، ورود آنها به بازار آنلاین، یا همان تجارت الکترونیک است. به گفته مدیرعامل اپلیکیشن «دیجی پی»، یکی از اهداف این اپلیکیشن کمک به حرکت فعالان بازار آفلاین به آنلاین (ایکامرس) است؛ شیوع کرونا سبب شد تا بسیاری از پذیرندگان آفلاین به سمت آنلاین شدن بروند و تلاش داریم با شناخت نیازهای مشتری و عرضه خدمات متنوع نظر این پذیرندگان را جلب کنیم.

هومن امینی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این اپلیکیشن پرداخت، شناساندن و آوردن سیستم های آنلاین به زندگی مردم است، ادامه داد: کمک به بزرگ شدن حوزه دیجیتال، کمک به عموم مردم است.

امینی افزود: نگاه ها در ایران به حوزه فین تک تغییر کرده، اما هنوز اندازه بازار ایکامرس ایران در مقابل کامرس، خیلی کوچک است و برای بزرگ شدن باید از فین تک کمک گرفته شود؛ یکی از اهداف اصلی این شرکت تمرکز بر توسعه تجارت الکترونیک و سوق دادن بازار آفلاین به آنلاین است.

وی در ادامه، ضمن اشاره به شناخت رفتار و نیازهای مشتری، گفت: در مقایسه با اپلیکیشن های پرداخت، دیجی پی یک تفاوت اساسی دارد و آن، جنس اطلاعات است. ما به واسطه دیجی کالا در سمت نیاز مصرف کننده هستیم، ولی دیگر اپلیکیشن ها سمت بانک و اطلاعات تراکنش هستند، بنابراین اگر رفتار کاربران را یاد بگیریم، می توانیم ارزش افزوده بیشتری برایشان خلق کنیم.

امینی در پایان خاطرنشان کرد:در نسخه جدید رابط کاربری دیجی پی، کاربر سرویس های مورد نظر خودش را در صفحه اصلی برنامه قرار داده و اپلیکیشن خودش را شخصی سازی می کند، یعنی می تواند سرویس هایی را که بیشتر استفاده می کند، بهتر در معرض دید و استفاده خود قرار دهد.