آرشیو چهارشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۲۹
حوادث
۱۹
تلنگر

سوء قصد به جان بازپرس جنایی تهران

 بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران در شهرری هدف سوءقصد موتورسواران قرار گرفت و پس از مصدومیت در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. پلیس جست و جو برای عاملان این ماجرا را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه دوشنبه بیستم مرداد امسال صدای درگیری در خیابان فدائیان اسلام پیچید. اهالی وقتی به خیابان آمدند، دو مرد را دیدند که ترک موتوری نشسته بودند و مرد میانسالی را به شدت مجروح کردند.

مرد مجروح سریع به بیمارستان منتقل شد که در بررسی های اولیه مشخص شد، این مرد عباس بخشوده نام دارد و بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران است. آن شب نیز قصد داشته به دادسرای کشیک مرکز برود که پس از خروج از خانه در نزدیکی خودروی خود مورد حمله موتوسواران ناشناس قرار گرفته است.

دو موتورسوار پس از سوءقصد به جان بازپرس دادسرای جنایی تهران بلافاصله از محل فرار کردند.

بازپرس جنایی بر اثر اصابت دو ضربه جسم سخت که به سر وی اصابت کرده بود، در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های پایتخت است.

پلیس با انجام تحقیقات اولیه و بررسی های دوربین های مداربسته متوجه شد مهاجمان دو موتورسوار بودند که صورت های خود و پلاک موتورسیکلت را پوشانده بودند. در حال حاضر با دستور بازپرس جنایی شهر ری تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده و شناسایی مهاجمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.