آرشیو شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان همه بالاتفاق به ستاد تبلیغاتی جو بایدن نامزد ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده اند. در حالی که سگ زرد برادر شغال است و خیانت ها و جنایت های حزب دموکرات آمریکا علیه ایران و انقلاب اسلامی اگر از خیانت های جمهوری خواهان بیشتر نباشد قطعا کمتر نبوده و نیست. گلایه ما از مسئولین دستگاه های امنیتی کشور است که چرا واکنشی نشان نمی دهند؟

قطب زاده

در آذرماه 89 وقتی سعد حریری خبیث نخست وزیر لبنان با رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ملاقات کرد قصد داشت از حضرت آقا بخواهد که حزب الله سلاح مقاومت را کنار بگذارد. قبل از بیان درخواست، حضرت آقا فرمودند: کتاب «گوژپشت نوتردام» را خوانده ای؟! در آن زنی بسیار زیبا که همه قدرت ها به دنبال او هستند تا او را تصاحب نمایند ولی او یک دشنه تیز دارد که همه نابکاران از آن دشنه می ترسند. آقای حریری! حزب الله همان دشنه است و لبنان آن زن زیباست! کسی نظر بدی به لبنان داشته باشد با آن دشنه مواجه می شود! وقتی جلسه خاتمه یافت و بیرون رفتند به حریری گفتند چرا خواسته ات را نگفتی؟ عنوان داشت، ایشان چنان جلسه را مدیریت کرد که جای طرح سوال نگذاشت! خدا را سپاس به خاطر یک چنین رهبر شجاع، مدیر، مدبر، حکیم، بصیر و...

شیخ علی فرهنگی بازنشسته

آقای رئیس جمهور می توانستند سه ماه قبل آقای مدرس خیابانی را برای تصدی وزارت صمت معرفی کنند که احتمال رای آوردن او بیشتر بود. حال تا سه ماه دیگر که فرصت باقی است تا وزیر جدید به مجلس معرفی شود، این گمانه تقویت می شود که برای سامان دادن به وزارتخانه ای به این مهمی عزم جدی وجود ندارد و دود آن هم به چشم مردم می رود.

9850—0910

طرح گشایش اقتصادی که آقای رئیس جمهور دنبال می کند استفاده اش را این دولت می برد ولی نتایج منفی آن متوجه ملت و دولت بعدی خواهد شد.

0312—0939

آقای علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت (مشارکت سابق) جدایی خود و همفکرانش را از آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اعلام کرده است، اولا باید گفت برای این اعلام جدایی خیلی دیر شده ثانیا جامعه این حرف را از آنان قبول نمی کند ثانیا این اعلام جدایی آنان به چه درد مردم می خورد؟

2977—0933

حنای مدعیان اصلاح طلبی دیگر برای ما مردم رنگی ندارد. این جماعت به جای اینکه پاسخگوی اعتمادشان به آمریکا باشند راه فرار به جلو را در پیش گرفته اند و مجددا به دنبال فریب افکار عمومی جامعه هستند.

2907—0912

مجلس جدید از یک طرف تلاش دارد به جبران ضرر و زیان های وارده به مردم در این دولت بپردازد و از سوی دیگر باید مواظب باشد این کار به تنش با دولت منجر نشود. باید قبول کرد که کار سختی است به ویژه اینکه دولت سعی می کند در هر کاری میخ خودش را بکوبد.

3107—0902

به برادر عزیزمان آقای فتاح که برای ما ارزشمند و عزیز هستند عرض می کنم دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام همیشه منتظر هستند یک نفر از ما حتی به عنوان دلسوزی به خاکی بزند تا بهانه ای برای هجمه علیه نظام پیدا کنند.

0049—0911

با شناختی که از آقای فتاح داریم انتظار می رود اگر ایشان تحت تاثیر مشاوره های غلط مشاورانی قرار گرفته با معرفی آنان از افراد و ارگان هایی که مورد تهمت قرار گرفته اند دلجویی نماید و شادی دشمنان قسم خورده را به یاس تبدیل نماید.

8612—0912

کار آقای فتاح دانسته یا ندانسته نقش نارنجک دودزا را برای دولت داشت تا دولت بتواند در پی دود آن طرح گشایش اقتصادی خود را عملیاتی کند! اگر واقعا برای بازپس گیری املاک بنیاد مشکل داشت چرا به مقام قضایی رجوع نکرد و آن را رسانه ای کرد؟! با این کار همه را تا مدتی هرچند کوتاه سر کار گذاشت و مشغول کرد!

5796—0912

دولت ها در کل جهان برای اداره کشور خود معمولا برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به ویژه در بخش اقتصادی دارند. ولی مدعیان کاربلدی از ابتدا با شعار بدون عمل برنامه های صدروزه و... باعث شده اند امروز هیچ کس به حرف دولت اعتماد نمی کند و لذا هر بخش دولت برای خودش تصمیم می گیرد! و این نوع مدیریت منجر به افزایش قیمت و بلکه جهش قیمت ها می شود!

وحیدی

طی 48 ساعت گذشته به خاطر بی تدبیری و ناهماهنگی بین وزارت فرهنگ و آموزش عالی و ستاد مبارزه با کرونا از یک طرف و وزارت نفت و اقتصاد از طرف دیگر، اخبار متناقضی از سیما پخش شد و مردم به شدت سرگردان شدند. ضروری است وزرای محترم در جلسات خصوصی مسائل را ه حل و فصل نمایند تا مردم دچار التهاب نشوند.

سید طباطبایی

مافیای کنکور در کشور برای سوءاستفاده هر چه بیشتر برنامه ریزی های چند ساله دارند به همین دلیل کار نمایندگان مجلس در برخورد با این باند مافیا کار سختی است و باید مقاوم باشند و عقب نشینی نکنند.

8495—-0911

پیشنهاد می کنیم مجلس شورای اسلامی روشی اتخاذ کند که طرح ها و لوایح قبل از طرح در صحن علنی مجلس از طریق یک سامانه در اختیار عموم افراد جامعه قرار بگیرد این کار دو حسن دارد اول آنکه موجب استفاده از خردجمعی می شود فایده دیگر احساس مسئولیت همگانی را به دنبال دارد.

1382—-0915

یکی از مسئولین دارو و درمان کشور گفته واکسن مخصوص کرونا که روسیه موفق به ساخت آن شده باید از طریق کشورهای غربی و با تائید آنان وارد کشور بشود و توزیع گردد. مشکل همین است که در این دولت دولتمردان دنیا را فقط در غرب می بینند. بنویسید خودباختگی در مقابل غربی ها تا چقدر؟

شجاع از بوکان

هر روز خبری از کشف مقادیر زیادی کالای احتکار شده، خودرو و... و نیز افتتاح پروژه های متعدد شنیده می شود اما مردم اثر آن را لمس نمی کنند و متاسفانه به علت نبود نظارت بر بازار با افزایش قیمت ها مواجه هستیم. تحریم را بهانه می کنند ولی مشکل اصلی نجومی بگیران و مدیران فاسد و بی تحرک و چشم امید بسته به غرب و... هستند.

0851—–0912 و 3949—-0912

این گرانی های افسارگسیخته باعث ناامیدی بسیاری از جوانان در شرف ازدواج شده است. مسئولین اجرایی لازم است با رفع این مانع مهم، روحیه امید و انگیزه ازدواج و زندگی را در جوانان زنده کنند.

9239—0922

چرا دولت و مسئولین هیچ کاری برای کنترل قیمت ها نمی کنند؟ چگونه باید قبول کرد که قیمت پراید به نزدیک 100 میلیون تومان برسد و هیچ مسئولی دردش نیاید.

2143—-0913

چرا ستاد کرونا سیاست دوگانه اجرا می کند؟ از یک سو برای اقامه عزاداری های سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(علیه السلام) انواع محدودیت ها و فاصله دو متری، فضای باز و... را مقرر می دارد و از سوی دیگر در هواپیما مردم شانه به شانه هم در فضای بسته قرار می گیرند؟! آن جا که پول مطرح است فاصله  اجتماعی معنا پیدا نمی کند؟!

0996—-0919

یک راننده تاکسی ام که با هفت سرعائله از سال 97 برای اسقاط تاکسی ام که بسیار فرسوده و قابل استفاده نیست ثبت نام کردم. هر کجا هم می روم کسی پاسخگو نیست. از مسئولین امر درخواست می شود به جای سخنرانی و وعده دادن، مشکلات امثال ما را رفع نمایند.

مرتضوی