آرشیو شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۳۸
اخبار کشور
۹

توزیع 32000 بسته اطعام نیازمندان توسط سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز

شیراز - خبرنگار کیهان: فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: در مرحله دوم رزمایش مومنانه در قالب اطعام نیازمندان 32 هزار بسته توزیع شده است.

سرهنگ مرتضی خسروانی، اظهار داشت: توزیع 24 جهیزیه به نوعروسان، تهیه 370 لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت،350 کفش، البسه، شناسایی هشت هزار و 970 خانواده محروم، ازجمله کمک های ناحیه احمدبن موسی(ع) با کمک خیران توزیع شده است.

وی افزود: تهیه ماسک های بهداشتی توسط شش کارگاه تولیدی در محله های سعدی، سهل آباد و بلوار اتحاد، مرمت 138 باب منزل مسکونی که از این تعداد 150 باب از سوی جهادگران بسیجی عملیاتی و اجرایی شده است و نیز راه اندازی دو کارگاه پرورش زالو، سبزی مارکت و نیز پنج مورد کارگاه دیگر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد از دیگر فعالیت های این نهاد است.

وی گفت: رزمایش کمک مومنانه طی سه مرحله از عید قربان آغاز و درماه محرم و صفر و نیز تا زمانی که بیماری کرونا وجود دارد از سوی بسیجیان، گروه های جهادی و خیران کمک ها جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود.

خسروانی تصریح کرد: ناحیه احمدبن موسی(ع) با مرکزیت بسیج سازندگی، کانال انصارالحیدر با پنج شعبه در شرق شیراز برای جمع آوری کمک های مومنانه راه اندازی کرده است.

وی بیان داشت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه، توسط اهالی منطقه محروم شرق شیراز 30 هزار بسته معیشتی به ارزش 200 تا 700 هزار تومان از سوی سپاه و با کمک مردم و خیران بین نیازمندان این منطقه توزیع شده است.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز بیان کرد: انشعاب فاضلاب، لوله کشی 72 مخزن آب و نیز همین تعداد تا پایان سال جاری، راه اندازی مجتمع فرهنگی مذهبی در شرق شیراز، احداث پروژه 15 واحدی با مشارکت کمیته امداد  امام خمینی(ره) فارس و نیز بهره برداری 16 واحد در سال آینده از فعالیت های ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) است.