آرشیو سه‌شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۳۴
ورزش
۱۷

رضا یزدانی پس از قبول هدایت تیم كشتی استقلال:با قدرت پیش می‌رویم

پلنگ آبی!

گفتگو: مازیار فیروزی

رضا یزدانی را باید یكی از آن استعدادهای ناب كشتی دانست؛ استعدادی كه البته بدشانسی هرگز رهایش نكرد. مصدومیت‌های پیاپی، از دست رفتن فرصت‌های طلایی و در نهایت دوری مقطعی از كشتی. با این حال پلنگ جویبار قرار است در جبهه دیگری بجنگد، هرچند به قول خودش هنوز بی‌خیال كشتی‌گرفتن نشده و در تلاش است در المپیك توكیو حضور داشته‌باشد.
   خبر رسید كه شده‌اید سرمربی باشگاه استقلال.

این لطف خدا و عنایت دوستان بود كه به بنده اعتماد كردند.

   پس رضا یزدانی استقلالی است؟

ما كشتی‌گیر هستیم و فوتبالی‌ها را هم دوست داریم. استقلال تیم بزرگی است و شخصا امید زیادی دارم تیم كشتی استقلال مثل فوتبال در لیگ بدرخشد.

   الان دستیاران رضا یزدانی در تیم چه كسانی هستند؟

زمان زیادی نداریم و تمام تلاش‌مان را می‌كنیم تا یك تیمی در حد و اندازه‌ نام استقلال با كادری خوب راهی میدان كنیم. می‌خواهیم با همه توان در لیگ كشتی حاضر شویم. بررسی‌های لازم انجام شده و اسامی كادر فنی و كشتی‌گیران تیم بعد از قرعه‌كشی لیگ اعلام خواهدشد.

   حضور باشگاه‌هایی مثل استقلال در لیگ برتر كشتی چقدر می‌تواند روی كشتی ایران تاثیر داشته‌باشد؟

شك نداشته‌باشید می‌تواند گوشه مهمی از كار را بگیرد و تكانی اساسی به كشتی بدهد. باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس بزرگ هستند و شك نداشته‌باشید كه تیمداری این باشگاه‌های بزرگ در آینده كشتی تاثیر زیادی خواهدگذاشت. امیدوارم با وجود تیم‌های قدرتمندی كه تاكنون در لیگ ثبت نام كرده‌اند، رقابت‌های این دوره پر‌بیننده باشد و از ظرفیت رسانه‌ها با توجه به شیوع ویروس كرونا بیش از پیش استفاده شود.  

   با ورود به دنیای مربیگری، رضایزدانی دیگر قید كشتی را زده‌است؟

من همچنان تمرین می‌كنم.می‌خواهم برای رقابت‌های انتخابی 2020 المپیك بیشتر تمرین كنم.فعلا همه چیز تعطیل است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهدافتاد. باید ببینیم چه برنامه‌ای دارند.در حال حاضر به‌خاطر تعهدی كه به باشگاه استقلال دارم به عنوان مسؤول فنی در خدمت این تیم خواهم‌بود.