آرشیو دوشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۶۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

مردم بی صبرانه منتظر شنیدن تصمیمات جهادی مجلس هستند. ارائه گزارش آنها نه تنها ریا نیست بلکه موجب آرامش روانی جامعه می شود. از همین طریق از آقای دکتر نیکزاد، رئیس کمیسیون عمران مجلس که در گزارش خبری، گزارش بسیار امیدوار کننده ای دادند تشکر می شود. انتظار می رود کمیسیون های دیگر نیز گزارش اقدامات خود را ارایه کنند و مردم را در جریان قرار دهند.

ابوالقاسمی

حالا دیگر دغدغه فوری مردم توجه به اقتصاد و معیشت توسط دولت نیست، بلکه داشتن رئیس جمهور مردمی، انقلابی است. چون رئیس جمهور اگر مانند روسای قضائیه و مقننه، بین مردم باشند و به مشکلات مردم رسیدگی و پای درددل آنها بنشینند، مشکلی باقی نمی ماند و تمام تحریم های فلج کننده نیز بی تاثیر خواهد بود.

8688—0938

اصلاح طلبان پرمدعا که با کارنامه خالی مجلس دهم و دولت خودشان یعنی دولت یازدهم و دوازدهم روبه رو شده اند که چیزی جز تورم، رکود شدید و افزایش نقدینگی و هزار بلا و مصیبت برای مردم نداشته اند تمام همت خود را مصروف به زدن زیراب مجلس یازدهم که تازه اول شروع کار آن است، نموده اند تا نگذارند وجهه مردمی مجلس عیان شود.

6043—0916

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله) به بهانه آزادی بیان و عقیده نشانه اوج حیوان صفتی است. آیا اگر کسی به مدیر مسئول مجله شارلی ابدو اهانت کند او تماشا می کند یا عکس العمل نشان می دهد. اگر واقعا فرانسه مدعی مهدآزادی بیان است چرا امثال پروفسور روژگارودی به خاطر بیان حقایق هولوکاست را به دادگاه کشانده و محکوم می کند؟! آزادی بیان هست برای آنچه خود می پسندند؟! نفرین و شرم بر چنین آزادی بیان!

2846—0935 و 2842—0910 و 6263—0938 و 3949—0912

توهین نشریه فرانسوی به ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم(ص) توهین به همه مسلمانان جهان محسوب می شود. سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این توهین به منزله شریک جرم بودن آنان است.

9239—0922

مسئولان ایران خودرو با نقض قرارداد و خودداری از تحویل خودروهای ثبت نامی به افراد، می خواهند کاری کنند تا افراد شکایت نمایند چرا که با شکایت مبلغ واریزی افراد را به اضافه ده میلیون سود پول واریزی افراد را عودت می دهند و خود شرکت با فروش خودرو در بازار آزاد سود حداقل صدمیلیونی می برد! از رئیس محترم دستگاه قضایی درخواست می شود با ورود به پرونده عملکرد شرکت ایران خودرو با عوامل این نقض قرارداد، برخورد کیفری نمایند.

جمعی از شهروندان تهرانی

حمله به کیهان توسط اصلاح طلبان شکست خورده در انتخابات به یک پروژه تبدیل شده است. اگر هتاکان به کیهان سابقه سویی در زندگی نداشتند شاید مشکلی نبود ولی همه آنها سابقه محکومیت در دادگاه را دارند.

0049—0911

حجت الاسلام پناهیان در این سالها یکی از جریان سازترین چهره های مذهبی کشور بوده است، از جریان سازی برای پیاده روی اربعین گرفته تا برگزاری دعای ندبه، توجه به جایگاه شهدا، ارتباط بین دانشگاه و حوزه، تبدیل جلسات مذهبی از یک جلسه صرفا اعتقادی به جلسه بصیرت بخش و پرداختن به مسائل روز، توجه دادن جوانان به مسئله ولایت و ولایتمداری و سبک زندگی اسلامی و... ما جوانان سالهاست که با سخنان این استاد انس گرفته ایم. حال چرا تمام دشمنان اسلام به همراه رسانه های اصلاح طلب به خط شده اند تا او را تخریب کنند؟ شاید به خاطر اینکه ایشان وارد مناطق ممنوعه جریان لیبرال شده است! اگر وارد حیاط خلوت این جریان نمی شد با او کاری نداشتند. اما او تخریب ها را برای بیان حقایق به جان خرید تا لیبرال ها را رسوا کند.

6406—0912

یکی از پیام های ماندگار ماه محرم حسینی، احیا و ترویج فریضه مقدس

امر به معروف و نهی از منکر است. سردار دلها گفت ما ملت امام حسینیم. ملت امام حسین(ع) با تاسی به سرور و سالار شهیدان در هر برهه از زمان و همه جا به این فریضه نیاز دارد تا به قرب الهی و سعادت همیشگی برسد.

4780—0938 و 6263—0938

کره یک ماده غذایی مخصوص صبحانه مردم است. کالای لوکس و تجملاتی نیست که قیمت آن را به نرخ آزاد یا نیمایی حساب کنند و موجب کمبود آن در بازار بشوند.

2143—0913

در سال جهش تولید به علت بی تدبیری دولت در حمایت از دامداری متاسفانه ده ها گاوداری در بوکان ما تعطیل و نیمه تعطیل شدند و امروز شاهدیم که کره حیوانی از خارج با ارز نیمایی وارد کشور می شود؟! صدها جوان تحصیل کرده بیکار در منطقه در صورت حمایت دولت به راحتی می توانند سر کار بروند و به دامداری و کشاورزی رونق دهند ولی حیف که تدبیری نیست و کرونا هم به بهترین بهانه و سرگرمی تبدیل شده و مسئولان دولت را از کارهای اصولی و زیربنایی بازداشته است!

شجاع- بوکان

آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود اگر آقای رئیسی رای بیاورد پیاده روها را دیوار می کشد آنچه شاهد بودیم این بود که خود ایشان بین خویش و مردم دیوار کشید. ولی آقای رئیسی استان به استان سفر می کند تا دیوارها و موانع حل مشکلات مردم برداشته بشود.

4958—0916

دشمن با سند آموزشی 2030 فرهنگ و اعتقادات مردم را نشانه رفته متاسفانه به رغم ممنوعیت آن در کشور توسط عده ای معلوم الحال به صورت غیرآشکار و بی صدا دنبال می شود درست با همان هدفی که در خارج از کشور و مثلا فرانسه به پیامبر اکرم(ص) توهین و جسارت می کنند.

2977—0933