آرشیو چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۷۰
ورزشی
۱۱

اخبار

گل محمدی : برای صعود آماده می شویم

سرمربی تیم پرسپولیس پس از شکست تیمش برابرالدحیل و به اماواگر کشیدن شانس صعود این تیم گفت: خستگی بازیکنان به دلیل فشردگی بازی ها باعث شد نتوانیم در این دیدار به برتری برسیم.گل محمدی گفت: هرچه بود این بازی تمام شد و مهم ترین کار ما این است که به فکر دیدار با شارجه باشیم. چیزی که برای ما مهم است اینکه تیم را به خوبی برای این دیدار آماده کنیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

 ویدال به اینترمیلان پیوست

هافبک شیلیایی با اینترمیلان قرارداد امضا کرد. ویدال  پس از انجام تست های پزشکی به میلان پیوست و کونته، سرمربی ایتالیایی به خواسته اش رسید. قرارداد هافبک سابق بارسلونا دوساله است . 

 اسبقیان:  از فدراسیون جانبازان نمی روم

 رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: اخبار درباره جدای ام از این فدراسیون صحت ندارد. اسبقیان درواکنش به شایعات مبنی بر اینکه سمت خود در فدراسیون را ترک می کند تا به وزارت ورزش برود، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و همچنان با قوت به کار خود در فدراسیون جانبازان ادامه می دهم.

خداحافظی سپاهان از آسیا

تساوی بدون گل سپاهان با العین امارات باعث خداحافظی زودهنگام سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا شد.این تساوی سپاهان را چهار امتیازی کرد تا در فاصله یک هفته تا پایان مرحله گروهی از صعود بازمانده و خداحافظی زودهنگامی با لیگ آسیا داشته باشد.

بازگشت پتروشیمی  به لیگ

درراستای اقدامات انجام شده برای حضور تیم های ریشه دار و باسابقه در لیگ برتر بسکتبال، مسئولان بندر امام موافقت خود را برای بازگشت پتروشیمی به این رقابت ها اعلام کردند. پتروشیمی بندر امام از تیم های همیشه حاضر و مدعی در رقابت های باشگاهی لیگ برتر بسکتبال به حساب می آید.

تجلیل از رزمندگان ورزش 

هم زمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، وزارت ورزش و جوانان در مراسمی از رزمندگان این وزارتخانه قدردانی کرد.سرلشکرصفوی، سلطانی فرو صالحی امیری با اهدای لوح های تقدیر از رزمندگان وزارت ورزش  تجلیل کردند که در این میان، اسبقیان رئیس فدراسیون  معلولین در جمع رزمندگان حضور داشت و از او نیز قدردانی شد.

  واریز پول به حساب پرسپولیس 

باشگاه پرسپولیس بخشی از طلبش را از اسپانسر باشگاه دریافت کرد تا علاوه بر پرداختی به بازیکنان، برای واریز بخش دیگری از پول برانکو اقدام کند. باشگاه پرسپولیس برای دریافت ارز دولتی اقدام کرده تا بتواند با دریافت 150 هزاردلار دیگر، بخش دیگری از پول برانکو را پرداخت کند.