آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۶۹
حوادث
۱۹

مرگ تلخ مسافر، زیر چرخ های اتوبوس

مرد جوان که شب هنگام می خواست سوار اتوبوسی در میدان ونک شود زیر چرخ های خودرو رفت و فوت شد. راننده اتوبوس  بازداشت شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، شامگاه هفتم مهر امسال مردمی که در محوطه ایستگاه اتوبوس در حوالی میدان ونک حضور داشتند، شاهد صحنه ای دلخراش بودند. اتوبوس حرکت کرد و مرد جوان که خواست سوار شود زیر چرخ های اتوبوس افتاد و فریاد کمک خواهی اش بلند شد. مردم با دیدن این صحنه راننده را متوجه ماجرا کرده و اتوبوس را متوقف کردند.  مرد زخمی با حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان فوت کرد. موضوع به مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با هماهنگی قضایی جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران در محل تصادف حاضر شده و به تحقیق از شاهدان پرداختند. یکی از مسافران گفت: پسر جوان قصد سوارشدن به اتوبوس را داشت که راننده در را زد و حرکت کرد و همین باعث شد زیر چرخ اتوبوس گرفتار شود.

در ادامه ماموران از راننده اتوبوس تحقیق کردندکه او گفت: من در ایستگاه توقف کردم، مسافران سوار و پیاده شدند. راه افتاده و به مسیر حرکتم ادامه دادم و فکر نمی کردم فردی زیر چرخ های اتوبوس رفته باشد. با داد و فریاد مردم متوجه ماجرا شده و توقف کردم. من در مرگ مرد مسافر نقشی نداشتم.

با دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار شد دوباره از شاهدان و راننده بازداشت شده تحقیق کنند.