آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۷
ورزشی
۹

طباطبایی: شاهین طبع می تواند همزمان در تیم ملی و باشگاه فعالیت کند

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه مهران شاهین طبع اولین و آخرین گزینه ای بود که برای هدایت تیم ملی مورد بررسی قرار گرفت، گفت:برخی مربیان مدعی هدایت تیم ملی هستند اما رزومه وی تایید شد.

رامین طباطبایی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: از عملکرد مهران شاهین طبع و کادر همراه از زمان آغاز همکاری با فدراسیون رضایت کامل وجود داشت. به هر حال وی علاوه بر نتایج قابل قبول در بسیاری از دیدارها ، سهمیه المپیک را هم برای تیم ملی کسب کرده است. علاوه بر این از حیث مدیریت و به خصوص دانش فنی، مهران شاهین طبع جزو مربیان مطرح کشور است. اینگونه شد که اعضای کمیته فنی در مورد ایشان و ادامه حضورش در راس کادر فنی به جمع بندی رسیدند.

وی افزود: نام برخی مربیان به غیر از مهران شاهین طبع برای هدایت تیم ملی مطرح بود اما رزومه وی مورد تایید اعضای حاضر قرارگرفت. به همین دلیل با توجه به بررسی سوابق و شرایط دیگر مربیان آقای شاهین طبع به عنوان سرمربی تیم ملی برگزیده شدند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه قبلا گفته بود مربی تیم ملی نباید در تیم باشگاهی حضور داشته باشد و حالا با بودن شاهین طبع در شهرداری گرگان شرایط چطور می شود، تاکید کرد: من قبلا هم گفتم بهتر است مربی تیم ملی در باشگاه نباشد، اما ما برحسب شرایط موجود تصمیم گیری می کنیم. اینکه مربی تیم ملی هم در باشگاه نباشد، اجبار یا قانون نیست. در حال حاضر بازی های رسمی تیم ملی هم زمانش مشخص نیست و نمی توانیم مربی را از درآمد باشگاهی محروم کنیم.