آرشیو پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۷۷
جامعه
۱۰

وزیر آموزش و پرورش: صفحات کتاب های درسی سال آینده برای استفاده از محتوای تکمیلی بارکددار می شوند

وزیر آموزش وپرورش گفت: تمام صفحات کتاب های درسی برای سال آینده بارکددار می شوند تا دانش آموزان با قرار دادن تلفن خود روی آن، از محتوای تکمیلی متن ها مانند داستان، فیلم و آزمایش استفاده کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش وپرورش، محسن حاجی میرزایی در شبکه جهانی جام جم درباره تشکیل مدرسه تلویزیونی، آموزش برخط و شبکه شاد اظهارداشت: برای سال آینده بر روی این ظرفیت کار می کنیم تا تمام صفحات کتاب درسی بارکد داشته باشند تا دانش آموزان با قرار دادن تلفن خود روی آن، از محتوای تکمیلی متن ها مانند داستان، فیلم و آزمایش استفاده کنند و برای سال آینده این امکان آماده می شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: اتفاق بسیار مهمی که امسال افتاد این بود که معلمان باید وقت بیشتری می گذاشتند چون هم باید تدریس می کردند و هم تدریس های خود را ضبط می کردند یا به صورت آنلاین آمادگی برای تدریس داشته باشند. برای اینکه وقت معلمان کمتر گرفته شود تمام محتوای آموزشی از پایه اول تا پایه دوازدهم ضبط و محتوای آن بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 22 ساعت در شبکه های مختلف آموزش به دانش آموزان ارائه می کنیم، افزود: پوشش جغرافیایی شبکه هایی که برنامه های آموزشی را پخش می کنند 97.3 درصد است.