آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۹۳
اخبار کشور
۳

سردار حزنی: سپاه در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم خدمات رسانی می کند

دبیر قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: افتخار می کنیم هرجا که لازم باشد در کوتاه ترین زمان به مردم خدمات رسانی می کنیم.

سردار سیدضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مراسم افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان گمیشان اظهار داشت: کنار همه وظایف و ماموریت های قانونی که داریم افتخار می کنیم هرجایی که نیاز بوده و هست کنار مردم ایران اسلامی هستیم.

وی گفت: در زلزله، طوفان و در سیل تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم خدمت رسانی کنیم.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه بیان داشت: سپاه نینوای استان گلستان تاکنون یک هزار و 710 پروژه عمرانی را در این استان با بیش از 190 میلیارد تومان افتتاح کرده است.

وی ادامه داد: مردم اگر از اقدامات ما احساس رضایت داشته باشند خداوند نیز از ما راضی خواهد بود و ما باور داریم یکی از بالاترین عبادات خدمت به مردم است.

سردار حزنی گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که در استان گلستان صورت گرفت این بود که ما همگی با همدیگر و کنار یکدیگر کار کردیم. سپاه استان های خراسان رضوی و گیلان به عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان فعالیت داشتند و اقدامات خوبی انجام دادند.

وی افزود: در حال برنامه ریزی برای پروژه بزرگ توزیع جهیزیه برای مردم شریف و نجیب استان گلستان هستیم تا از نظر معیشتی هم کنار مردم باشیم.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ابراز کرد: هرکاری که سپاه انجام می دهد از مردم و برای مردم است و بخش زیادی از واحدهای مسکونی ساخته شده ما با کمک های خیران بوده است.

وی ادامه داد: این انقلاب شکست ناپذیر است و همه ایمان داشته باشیم با وجود همه فشارها، تحریم ها و مشکلات این انقلاب الهی راه خود را ادامه می دهد.

سردار عبدالله پور اضافه کرد: امروز هنر کیمیاگری به این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. یقین داریم خداوند با ماست و بعد از هر سختی حتما گشایش های فراوانی خواهیم داشت.