آرشیو یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۵۸۶۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

 # انحصار _ وراثت

شهروندی از زنجان: یک واحد آپارتمان دارم که از همسر مرحومم مانده است، مادر همسرم با توجه به قانون دریافت ارث از فرزند، درحال گرفتن این آپارتمان است. این درحالی است که در صورت از دست دادن منزلم حتی توان مالی برای اجاره خانه را ندارم. آیا این قوانین انحصار وراثت عادلانه است؟ چرا مسوولان محترم نسبت به اصلاح این قوانین اقدامی انجام نمی دهند؟

# تردد _ بین- شهری

هادوی از تهران: با وجود منع تردد به مازندران بسیاری از مردم به راحتی و بدون هیچ مراعاتی به سفر می روند. چرا؟

# تهران _ من

کرد از تهران: چرا سامانه تهران من به مدت یک ماه از آخرین به روزرسانی عقب است؟ متاسفانه به علت به روز نبودن این سایت، شهروندان تهرانی برای رفت و آمد در سطح شهر با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

# قیمت _ مرغ

شهروندی از تهران: چرا با وجود اعلام قیمت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار ولی باز مشاهده می شود قیمت مرغ کیلویی 2000تومان گران تر به دست مردم می رسد؟

# یارانه _ 1400

قاسمی از تهران: پرداخت یارانه نقدی به یارانه بگیران در سال 1400 به چه نحوی خواهد بود؟ کدام دهک ها یارانه بیشتر و کدام دهک یارانه کمتری دریافت می کنند؟

# معاینه _ فنی

خزایی از تهران: چرا فقط رانندگان تاکسی به صورت رایگان می توانند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند اما رانندگانی که خودروی شخصی دارند باید در این مراکز هزینه پرداخت کنند.

# وام _ ازدواج

محبی از تهران: افزایش وام ازدواج برای زوجین حتی تا 100 میلیون تومان که نمی توانند اقساط آن را پرداخت کنند، چه فایده ای دارد؟

# بازگشایی _ مدارس

سهیلی از تهران: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش بعضی از مدارس بازگشایی می شوند آیا این امر موجب افزایش دوباره شیوع ویروس کرونا نخواهد شد؟