آرشیو پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۷۸
اخبار کشور
۱۱

سردار اشتری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین: نیروی انتظامی حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است؛ از این رو بایستی در تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای رسیدن به پلیس در تراز بیش از گذشته تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری دیروز در چهل و سومین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت، باثبات و عالمانه تر از گذشته در مسیر حرکت می کند، اظهار داشت: امروز با وجود تمامی توطئه ها که در راستای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی می شود، امنیت بالاترین و بزرگترین نعمت است.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: ناجا حافظ جان، مال و ناموس مردم است، بایستی به گفته فرماندهی معظم کل قوا،  نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم که بحمدالله در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

وی خطاب به فارغ التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: شما جان برکفان بدانید که چشم امید مردم و تمامی مظلومان جهان به رزمندگان جمهوری اسلامی ایران است و شما سربازان ولایت باید خود را آماده نبرد بی امان با دشمنان کنید.

فرمانده ناجا تاکید کرد: بایستی پلیس اقتدار توام با مهربانی، رافت و عدالت را در راس قرار دهد و با افرادی که به آنها مراجعه می کنند، عادلانه رفتار کند؛ از سویی پلیس باید با افرادی که به حقوق مردم تعدی می کنند و قانون گریز هستند، مقتدرانه برخورد کند. پلیس بایستی بر اساس قانون و شرع با تروریست ها، اشرار و قاچاقچیان برخورد کند چرا که امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.