آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، شماره ۷۶۴۴
سیاسی
۳

سید ابراهیم رئیسی: مسئولان باید همیشه در معرض نقد باشند

● مسئولان باید همیشه خود را در معرض نقد قرار دهند. دولتی که خود را در معرض نقدپذیری قرار ندهد حتما دچار آفت و آسیب می شود.

● من به دور از سیاسی بازی که بعضا بین جناح ها و گروه هاست تلاش می کنم همراه با مردم و در خدمت مردم باشم و مردم هم حتما دولت را همراهی و یاری می کنند.

● در قوه قضائیه خیلی تلاش کردند که مرا از متن به حاشیه ها ببرند ولی رسما اعلام کردم که گرفتار حاشیه ها نخواهم شد و ان شاءالله در دولت هم همین کار را خواهم کرد.

● عدالت ایجاب می کند از همه ظرفیت هایی که کشور را پیش می برد بهره ببریم و بدون توجه به اینکه افراد از کدام شهر و طایفه اند، به هر کسی که ظرفیت خدمتگزاری به مردم را دارد، میدان دهیم.

● وقتی وارد دستگاه قضا شدم اصحاب رسانه گفتند 40 پرونده برای ما در دادگستری مطرح است که شاکی دستگاه قضایی است. من گفتم از همه رسانه ها گذشت می کنم و هر 40 پرونده را بستیم و تاکید کردم بگذارید رسانه ها در بیان نظرات و نقدهایشان آزاد باشند.

● جوانانی در کشور هستند که اشکالات را هشدار می دهند گرچه ممکن است زبان و بیانشان تند باشد که دولتمردان باید برای شنیدن حرف های آنها آستانه تحمل خود را بالا ببرند.