آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، شماره ۷۶۴۴
ورزشی
۱۸
نشست خبری

اسکوچیچ: تلاش می کنیم ملت ایران خوشحال شوند

اولین تمرین تیم ملی در بحرین پس از منفی شدن نتیجه تست های کلیه اعضای تیم از ساعت 19 سه شنبه به وقت محلی در زمین ورزشگاه النجمه برگزار شد و بازیکنان تمرینی پرنشاط را برگزار کردند. ضمن اینکه سامان قدوس هم نخستین تمرین گروهی خود را انجام داد. محوریت تمرین، مرور نکات فنی تمرین شده در اردوی کیش بود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی دیروز در نشست خبری پیش از دیدار ایران و هنگ کنگ گفت: «امیدوارم از منامه با 12 امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند. هنگ کنگ تیم قابل احترامی برای ماست و بازی بسیار مهمی است ولی نمی دانیم چه انتظاری می شود داشت چون از پارسال بازی نداشته است. هرچند تلاش کردیم و اطلاعات کمی توانستیم راجع به آنها جمع آوری کنیم. ما از بازی های خودمان میزبانی نمی کنیم. ما از AFC خواستیم که زمین بازی را تغییر دهد زیرا این برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند ولی ما از این موضوع ناامید هستیم. اگر شما زمین را ببینید، چیزی را می بینید که من هرگز در زندگی ندیده ام. البته این یک بهانه نیست. ما قوی هستیم و همه تیم های اینجا با ما روبه رو می شوند.»

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی هم که در این نشست بود، گفت: «ما 4 بازی مهم داریم که بازی به بازی به این دیدارها فکر می کنیم. اول از همه تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است و فعلا مهم ترین بازی ما خواهد بود. فکر می کنم بازی خوبی را پشت سر بگذاریم با گل های زده خوب و دل مردم را شاد کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.»