آرشیو چهارشنبه ۶ امرداد ۱۴۰۰، شماره ۲۲۸۰۶
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

مخالفت کاسبان فیلتر با طرح صیانت

مسلم معین: «طرح صیانت در واقع قانون راهبردی رفع فیلترینگ در کشور است. با این قانون همه پلتفرم های خارجی می توانند با اخذ مجوز و ایجاد دفتر نمایندگی پاسخگو در ایران، بدون فیلتر فعالیت کنند. نه اینکه به خاطر جرائم محدود، کل سامانه فیلتر شود. کاسبان فیلترینگ با این طرح مخالفند.»

مرصاد؛ داغی ابدی بر پیشانی منافقین

روح اله: «عملیات مرصاد سبب عزای ابدی برای تروریسم و وطن فروشی علی الخصوص برای فرقه رجوی شد و داغ آن همیشه بر دل آنها، بخصوص مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی الفیصل باقی مانده است...»

به فکر آبروی ایران باشید

کاربری نوشت: «در مهم ترین و شلوغ ترین ورودی ساری نوشته شده به شهر بهارنارنج خوش آمدید اما به جای عطرخوش بهار نارنج، بوی تعفن شدید زباله های دپو شده در صدمتری این تابلو نصیبتان می شود. چندماه دیگر ساری میزبان مراسم پایتخت گردشگری کشورهای اکو است اما انگار بر روی شهر و مسئولانش گرد بی خیالی پاشیده اند.»

متن مذاکرات وین را منتشر کنید

مسعود براتی: «خیلی خوب است که وزارت خارجه متن حاصل شده در مذاکرات وین را منتشر کند تا ما نیز مانند آقای روحانی به دستاورد دولت واقف شویم و موانع رفع تحریم ها را بشناسیم.»

شرافت و آزادگی مرزی نمی شناسد

فاطمه: «محمد عبدالرسول از سودان و فتحی نورین الجزایری با حریف صهیونیست در یک سید قرار گرفتند و از رقابت های المپیک انصراف دادند. نورین اعلام کردکه مسئله فلسطین بزرگتر از مسابقه است و به خاطر حمایت از آرمان فلسطین آن را ترک می کند. شرافت و آزادگی مرزی نمی شناسد، وقتی رنگ خدا در زندگی ات باقی باشد.»

جیب مردم

عبداله گنجی:«رفتم شعبه بانکی که حساب دارم گفتم کارت هدیه می خواهم. کار را شروع کردم دیدم پشت سر هم مسج می آید. -2400تومان استعلام از بانک مرکزی-1000تومان استعلام ثبت احوال-6000تومان حق الزحمه صدور کارت. مگر این کارها وظیفه بانک نیست؟»