آرشیو پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱، شماره ۵۴۸۱
ورزش
۲۲

اخبار داخلی

آمریکا قوی تر از قبل شده است

دنیای اقتصاد : مهدی مهدوی کیا، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران که یکی از دو گل تیم کشورمان برابر آمریکا در جام جهانی 98 را به ثمر رساند، عقیده دارد ایالات متحده قوی تر از قبل شده است. مهدوی کیا به رویترز گفت: «دیدار ایران و ایالات متحده مسابقه قرن بود. آن گل یکی از بزرگ ترین، به یاد ماندنی ترین و قابل توجه ترین لحظات دوران زندگی من بود. هرگز و هرگز آن لحظه را فراموش نمی کنم. به طور کلی معتقدم که تیم ایالات متحده بسیار قوی تر از سال 1998 است. امیدوارم بازی خوبی باشد و ایران بتواند دوباره برنده شود.»

انتقال جنجالی منتفی شد؟

دنیای اقتصاد : این هفته یک بازیکن جوان استقلال به اسم عرفان باقری در فضایی پرسروصدا به باشگاه پرسپولیس رفت و ادعا شد به جمع سرخ پوشان پیوسته است. استقلالی ها اما گفتند او با این باشگاه قرارداد دارد و پرسپولیس دچار تخلف شده است. دیروز سرخ ها در بیانیه ای نوشتند: «باشگاه پرسپولیس هیچ گونه قراردادی با عرفان باقری امضا نکرده است و امضای قرارداد با این بازیکن را منوط به ارائه فسخ دو طرفه از سوی ایشان کرده. خبرهایی که در این خصوص منتشر می شود، صحت ندارد.»

مدافع ایرانی مد نظر فرهاد کیست؟

دنیای اقتصاد : فرهاد مجیدی، سرمربی الاتحاد کلبا در امارات شده و طبیعتا تحرکات او برای مخاطبان ایرانی هم جذاب است. این اواخر شایعاتی در مورد حضور مهدی قائدی در تیم فرهاد مجیدی به گوش می رسید. دیروز هم یک خبرنگار اماراتی نوشت: «خبرها از باشگاه اتحاد کلبا حاکی از این است که فرهاد مجیدی در حال مذاکره با یک مدافع ایرانی است تا زمینه حضور او را در لیگ امارات مهیا کند.» در صورت صحت، جذاب است که بدانیم مدافع مورد نظر مجیدی کیست و آیا او از بین مدافعان استقلال کسی را به تیم خودش می برد یا نه.