آرشیو پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱، شماره ۵۴۸۷
فرهنگ و هنر
۲۱

موسیقی

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای اندیشه

دنیای اقتصاد : دور جدید «نشست ماهانه هنرمندان موسیقی» شنبه 11 تیر با حضور هنرمندان و علاقه مندان هنر موسیقی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

 دونوازی سنتور و تمبک غزاله طهرانی و آرپژ تیموریان با اجرای قطعاتی از اردوان کامکار و پرویز مشکاتیان، دونوازی سه تار و تمبک با هنرمندی آرپژ تیموریان و مهدی صالحی در پیش درآمد و ضربی در دستگاه همایون بخشی از برنامه پیش رو را تشکیل می دهد.اجرای گروه موسیقی «ایفا»، اجرای گروه موسیقی بچه های «سیب سرخ» و معرفی آلبوم ها و کتاب های جدید منتشرشده در زمینه موسیقی از دیگر برنامه های نشست ماهانه هنرمندان موسیقی است. علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند ساعت 18 به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.

اجرای کنسرت «مهر و ما» با حضور هنرمندان ویژه

ایلنا : هنرمندان اوتیست، سندروم دان و سی پی، 30 تیرماه در کنسرت گروه «مهر و ما» روی صحنه می روند. عالم نتاج موسس گروه «مهر و ما» گفت: کنسرت این گروه، پنج شنبه 30 تیرماه سال جاری در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود. این گروه متشکل از افرادی است که اوتیست، سندروم دان و سی پی هستند. موسس گروه «مهر و ما» افزود: این گروه بهمن ماه سال گذشته در سالن جلیل شهناز به اجرای برنامه پرداختند که این کنسرت با استقبال مواجه شد و قرار است کنسرت های این گروه در تابستان ادامه یابد.