آرشیو دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۵۳
حوادث
۱۹
پیگیری

شکایت جدید در پرونده دزد آبمیوه ای

تحقیقات از مردی که به اتهام بیهوش کردن و سرقت از یک راننده باربری بازداشت شده بود با شکایت یک راننده دیگر که چهارروز در اسارتگاه او بود، وارد مرحله ای جدید شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، این مرد جوان که متهمی حرفه ای است ، پیش از این چهار بار بابت سرقت ، آدمربایی و کلاهبرداری به زندان افتاده بود. او آخرین بار بعد از آزادی سرقت به شیوه بیهوشی را آغاز کرد. هفته گذشته راننده ای را به بهانه این که می خواهد محموله ای برایش از تهران به آستارا منتقل کند، فریب داد و با آبمیوه مسموم بیهوش و اموالش را سرقت کرد. او همچنین قصد اخاذی از خانواده راننده را هم داشت که موفق نشد.

 با دستور محمد امین تقویان ، تحقیقات پلیسی از او در اداره آگاهی ادامه یافت تا این که مرد دیگری از وی شکایت کرد و گفت : این مرد از من خواست او را به صورت دربست از تهران به آستارا منتقل کنم. درمیانه راه با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد. وقتی به هوش آمدم آنقدر حالم بد بود که قدرت حرکت نداشتم . در حیاط یک خانه قدیمی بودم و از او خبری نبود، دست و پایم بسته بود. بالای سرم یک شیلنگ آب بود که به سختی خودم را به آن نزدیک کردم و در این چهار شبانه روز که آنجا بودم فقط آب می خوردم و بعد به دلیل گرسنگی بیهوش شدم . مرد گروگانگیر به تصور این که مرده ام مرا کنار خیابان رها کرد. او با خانواده ام تماس گرفت و با ادعای ربودن من قصد اخاذی از آنها را داشت که خانواده ام به او شک کردند و او موفق نشده بود.