آرشیو دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۵۳
رسانه
۷
خبر

2 برنامه ورزشی برای نوجوانان و جوانان تهیه کردیم

دو برنامه جدید تلویزیونی ویژه مخاطبان نوجوان و جوان به نام «ورزش های ناشناخته» و «ورزش و مهارت» به جدول پخش شبکه ورزش اضافه شده است.

سیدعلی حسینی زاد، تهیه کننده در گفت و گو با «جام جم» در این مورد توضیح داد: این دو برنامه جداگانه با موضوعات مستند تاریخی و تحلیلی برای معرفی حدود 100 رشته ورزشی و آموزش و یادگیری ورزش های همگانی با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها در فصل تابستان، با رویکرد افزایش اطلاعات ورزشی مخاطبان گروه سنی نوجوان و جوان در بخش شبانگاهی شبکه ورزش روی آنتن می رود.

وی تصریح کرد: برنامه اول با عنوان ورزش های ناشناخته در طول فصل تابستان هر شب سراغ یکی از رشته های ورزشی ناشناخته یا کمتر شناخته شده می رود. این برنامه در هفته اول پخش خود به شش رشته دراگون بوت، چوب بری، پدل، چیس تگ، فوتبال دستی و تک بال می پردازد. او گفت: «در فصل اول ورزش و مهارت، آموزش 12رشته ورزشی ساده و ارزان از سطح پایه آغاز شده و اصول درست بازی کردن هرکدام از آنها آموزش داده می شود. در فصل اول چهار رشته پینگ پنگ، فوتبال دستی، اسکیت و کشتی توسط مربیان درجه یک تیم های ملی و معرفی شده از فدراسیون های مربوط در قالب برنامه ای شبانگاهی آموزش داده خواهد شد.