آرشیو دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۵۳
رسانه
۷
قاب

تابستان رنگارنگ در شبکه 5

شبکه پنج سیما ویژه برنامه های متنوع و جذابی را برای مخاطبان تدارک دیده است. این شبکه برنامه هایی نظیر شب فیروزه ای، کهکشانیا، سلام تهران، پریزاد، شهرک رنگین کمان2، رنگین کمان، ماهرشو و جشنواره فیلم های سینمایی را نیز در جدول پخش برنامه های تابستان خود جانمایی کرده است.

جنگ شبانه شب فیروزه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما با اجرای ابوالفضل آقا خانی ساعت 21 تماشایی می شود. مسابقه کهکشانیا مخاطبانش را به یک رقابت زنده و برخط دعوت می کند. برنامه صبحگاهی سلام تهران به تهیه کنندگی مشترک مازیار مهاجر و مجید شعبانی با دکوری جدید برگرفته از المان های استان تهران به زودی در جدول پخش برنامه های تابستانی این شبکه قرار می گیرد. ویژه برنامه ماهر شو کاری از گروه تهران و شهروندی به تهیه کنندگی صادق شمسایی با موضوع کسب مهارت در مشاغل مختلف در فصل تابستان از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

 فصل دوم پریزاد با رویکرد تشویق به فرزندآوری و تجربه حس پدر و مادر شدن، میزبان 26 خانواده یا زوج هایی خواهد بود که وجه اشتراک همه آنها نداشتن فرزند بوده و سال ها تلاش، سختی و مشقت برای فرزنددار شدن است. برنامه شهرک رنگین کمان 2 به تهیه کنندگی و کارگردانی مریم وطن پور دیگر برنامه گروه کودک و خانواده به زودی از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه کودکان و نوجوانان می شود.فضای دکور شهرک رنگین کمان 2 یک شهرک فانتزی و رنگارنگ است که اهالی آن، گاهی با مشکلاتی مواجه می شوند که آن را با همفکری حل می کنند. تامین برنامه شبکه پنج سیما هرشب بعد از ساعت 24 یک اثر سینمایی از سینمای ایران و جهان را تقدیم نگاه مخاطبان می کند.