آرشیو چهارشنبه ۱۹ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۵۲۷۴
صفحه آخر
۱۲
مجله روز

مدیریت ارتباطات

شماره 146 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه تیر ماه به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده و با پرونده ویژه درباره «خبر بد و اضطراب» دنبال پاسخی برای چرایی جذابیت خبرهای بد است و در پرونده دیگری هم، تاریخچه و حضور «روابط عمومی آکادمیک» را مورد بررسی قرار داده است. در خبر انتشار این نشریه آمده است: «با حسینعلی افخمی، استاد روابط عمومی دانشگاه علامه و بنیانگذار کارشناسی ارشد این رشته درباره ضرورت توجه آکادمیک صحبت کردیم، علیرضا عبداللهی نژاد، رضا صابری و منصور ساعی که هر سه پژوهشگر، مدرس و فعال ارتباطات و روابط عمومی هستند، درباره این اتفاق در این پرونده قلم زده اند.

به سیاق هر شماره، در کنار پرونده های اصلی، نویسندگان ثابت و میهمان ماهنامه مدیریت ارتباطات هم یادداشت ها و مقاله های خواندنی نوشته اند.

نیوشا طبیبی در ادامه یادداشت هایی درباره فرهنگ و خورد و خوراک به سراغ برنج رفته است. مریم بهریان فیلم قهرمان اصغر فرهادی را به لحاظ روان شناختی مورد تحلیل قرار داده است. اشکان قشقایی، پژوهشگر معماری، در مقاله ای با نام «به هیچ شهری دو بار نمی توان پا گذاشت» درباره میل به تخریب شهرها و بافت های سنتی گفته است.

مسعود سپهر، جامعه شناس سیاسی از چرایی به ثمر نرسیدن جنبش های بی سر اجتماعی گفته است و مریم سلیمی، کارشناس روابط عمومی حدود 60 نکته کاربردی برای روابط عمومی ها احصا کرده است.»