آرشیو چهارشنبه ۱۹ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۷۹
سینما
۱۰
خبر روز

کلاف انتخابات خانه سینما باز می شود؟

گویا  قرار است کلاف پیچیده انتخابات خانه سینما باز شود؛ چرا که محمدعلی نجفی، رئیس هیات مدیره خانه سینما از رایزنی در این خصوص با مقامات سازمان سینمایی خبر داده و گفته است :«ما هفته گذشته جلسه ای با آقای خزاعی، رئیس سازمان سینمایی داشتیم که صحبت هایی درباره مسائل مرتبط با وزارت ارشاد مطرح شد و امروز جلسه ای را با اعضای هیات مدیره خواهیم داشت تا برنامه ریزی کنیم احتمالا در هفته اول یا دوم شهریورماه مجمع و انتخابات هیات مدیره خانه سینما برگزار شود.»

دوم مردادماه امسال قرار بود مجمع و انتخابات هیات مدیره خانه سینما برگزار شود که دو ساعت پیش از شروع مجمع با ارسال نامه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لغو و به زمانی دیگر موکول شد. این اتفاق طبق گفته رئیس هیات مدیره خانه سینما از سوی وزارت ارشاد برای تایید صلاحیت نامزدها رخ داد.

نجفی همچنین خبر داده امسال جشن خانه سینما به صورت حضوری برگزار خواهد شد. به گفته وی قرار است بیست و دومین دوره جشن خانه سینما بعد از دو دوره توقف به دلیل شروع پاندمی کرونا بعد از ایام سوگواری ماه محرم وصفر برگزار شود.

نجفی اعلام کرد خانه سینما درصدد است جشن را امسال برگزار کند و ان شاا... بیست ودومین جشن خانه سینما اوایل آبان یعنی پس از پایان ماه های محرم و صفر برگزار خواهد شد.