آرشیو شنبه ۲۲ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۸۱
حوادث
۱۹
عدلیه

قتل پیرمرد تنها با روسری

پیرمرد تنها با انگیزه سرقت میلیاردی از خانه اش ، با روسری خفه شد. پلیس تهران تحقیقات برای رازگشایی این جنایت را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار«جام جم» ، ظهر نوزدهم مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری هفت چنار با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل پیرمرد 75 ساله در خانه ویلایی اش در محله سبحانی هفت چنار خبر داد. درادامه تیم جنایی برای رازگشایی این قتل، به خانه مورد نظر اعزام شدند. آنها با حضور در محل با جسد پیرمرد در یکی از اتاق ها در حالی که با روسری خفه شده بود، رو به رو شدند. وسایل خانه به هم ریخته بود و به نظر می رسید انگیزه قتل، سرقت بوده است. از سوی دیگر ، چون قفل در ورودی ساختمان تخریب نشده بود، احتمال می رفت مقتول، قاتل را می شناخته است.  

دختر مقتول که جسد را یافته و با پلیس تماس گرفته بود در تحقیقات گفت : سال ها قبل و پس از فوت مادرم، پدرم که وضع مالی خوبی داشت در این خانه ویلایی به تنهایی زندگی می کرد. هفته ای چند بار به خانه اش می آمدم و خریدهایش را انجام می دادم و خانه را تمیز می کردم. هر روز با هم در ارتباط بودیم تا امروز که چند بار با او تماس گرفتم و پاسخگو نبود. نگران شدم و خودم را رساندم. با کلید یدکی وارد خانه که شدم از به هم ریختگی تعجب کردم و نگرانی ام بیشتر شد تا این که در یکی از اتاق ها با جسد پدرم رو به رو شدم . او با روسری مادرم خفه شده و وسایل آنتیک و ظروف نقره با ارزش میلیاردی به همراه خودروی پراید پدرم سرقت شده بود. محمدتقی شعبانی ، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید خبر به جام جم گفت : با کشف جسد مرد سالخورده پولدار در خانه اش ، پرونده با دستور رسیدگی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت . دستور توقیف خودروی پراید مقتول هم صادرشد. همچنین قرار شد حساب های بانکی او نیز بررسی و معلوم شود موجودی حسابش هم مورد سرقت قرار گرفته یا نه.