آرشیو سه‌شنبه ۲۵ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۸۴
حوادث
۱۹
خبر

4 قتل در پایتخت در یک روز

چهار مرد در 24ساعت گذشته در پایتخت قربانی جنایت شده و جسد زنی که به طور مشکوک فوت شده بود در خیابان میرداماد پیدا شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت 30دقیقه بامداد دیروز دوشنبه یکی از ماموران کلانتری هفت چنار در تماس با بازپرس دادسرای جنایی تهران از قتل مردی 35 ساله حوالی بلوار آیت الله سعیدی پایتخت خبر داد. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد او زمانی که در مغازه جگرکی نشسته بود، هدف چهار گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

بررسی دوربین های مداربسته نشان داد، قاتل مسلح از یک ساعت قبل پشت خودروی پارک شده ای در آن سوی بلوار کمین کرده و در فرصتی مناسب نقشه را اجرا کرده است. با شناسایی هویت مقتول، در تحقیق ازخانواده اش معلوم شد قاتل، دوست قدیمی پسرشان است که وی را پیش از این تهدید کرده بود.  در حالی که تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شده بود، سه ساعت بعد قتل مردی 30 ساله در محله امامزاده حسن به پلیس گزارش شد. در جریان تحقیق از زنی که شاهد قتل بود، مشخص شد مقتول عاشق این زن بوده و قصد داشته با او ازدواج کند که روز یکشنبه مردی از بستگان این زن به زور وارد خانه او شده و مقتول هم که در هواخواهی از آن زن خود را به آنجا رسانده بود با مرد مهاجم درگیر شده و با ضربه قمه او کشته شده است. یک ساعت بعد برای سومین مرتبه زنگ تلفن بازپرس جنایی به صدا در آمد و از قتل مردی 37ساله و نگهبان شهرداری خبر داد که در اثر ضربه چاقو به قلبش فوت شده است. زنی او را زخمی در یکی از خیابان های جنوبی شهر تهران یافته و به بیمارستان رسانده بود.

چهارساعت بعد هم مرگ مشکوک زنی حدودا 35تا 40ساله به بازپرس جنایی اطلاع داده شد که جسدش را رهگذران درکنار بلوار میرداماد تهران یافته بودند. آثارجراحات قدیمی وجدید، ضرب و جرح و نیز بخیه روی بدنش وجود داشت. سه ساعت بعد مرگ مردی میانسال دریکی ازبیمارستان های تهران به بازپرس جنایی گزارش شد. تحقیقات نشان داد، اواز بیست روز قبل در جریان درگیری با پسر عمویش زخمی و بستری شده بود. متهم به قتل دهیار روستا بود و با مقتول بر سر زمین و آبیاری اختلاف و درگیری داشت.