آرشیو دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱، شماره ۲۳۱۴۳
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

حمایت ستاره اسبق منچستر از مردم فلسطین

اریک کانتونا ستاره اسبق باشگاه منچستر یونایتد در اقدامی جدید به حمایت از مردم فلسطین پرداخت و با پیراهن منقش به پرچم این کشور ظاهر شد. کانتونا در حمایت از مسئله فلسطین با پوشیدن پیراهنی مربوط به پناهندگان فلسطینی به حمایت از این مردم در قبال اشغالگران صهیونیست پرداخت. کانتونا با انتشار این پیراهن منقش به پرچم فلسطین اعلام کرد این پیراهن را به حراج می گذارد و درآمد حاصل از آن برای پناهندگان فلسطینی خرج خواهد شد.کانتونا سال گذشته به همراه همسر الجزایری خود به کمپین حمایت از فلسطینی ها مقابل اشغالگران ملحق شد و برای فلسطینی ها آرزوی صلح کرد.

در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس چه گذشت؟

هیئت مدیره پرسپولیس، دیروز با حضور همه اعضا و یحیی گل محمدی تشکیل جلسه داد و در مورد مسائل مختلف صحبت شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه دیروز برای بررسی مسائل و برنامه های مختلف در حوزه های گوناگون از جمله مالی، اقتصادی، حقوقی و پشتیبانی تیم، نشست و تبادل نظر داشتند. برای این جلسه از یحیی گل محمدی هم دعوت شده بود تا در نشست حضور داشته باشد و به این ترتیب وی به صورت مستقیم درباره دغدغه ها و نیازهای تیم صحبت کرد و متقابلا در جریان کارهای انجام شده و موارد در دست اقدام قرار گرفت. هیئت مدیره با اعلام حمایت کامل خود از مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، رفع نیازهای تیم را در کنار ایجاد ثبات از اولویت ‎های اصلی خود دانست.

11 آبان اولین جام فصل را می دهند

تاریخ برگزاری مسابقه سوپرجام فصل 1401-1400 اعلام شد.

با توجه به تغییر تقویم مسابقات لیگ برتر و موکول شدن مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به بعد از رقابت های جام جهانی ، مسابقه سوپرجام فصل 1401-1400 بین دو تیم استقلال و نساجی مازندران روز چهارشنبه یازدهم آبان برگزار خواهد شد. ورزشگاه محل برگزاری و ساعت مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.