آرشیو سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱، شماره ۲۳۱۷۴
جامعه
۱۰

خبر

حمله اغتشاشگران به انتظامات بهشت زهرا(س) و مجروح شدن یکی از ماموران

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از خون ریزی مغزی یکی از انتظامات این سازمان در پی حمله اغتشاشگران در مراسم ختم مرحوم حمیدرضا روحی خبر داد.

به گزارش تسنیم، «جواد تاجیک» در صفحه شخصی خود نوشت: «در پی تجمع تعداد معدودی برای اغتشاش در مراسم ختم مرحوم حمیدرضا روحی در بهشت زهرا(س) و برهم زدن آرامش خانواده های معزا و فحاشی و حمله به مردم و ماموران امنیت، یکی از همکارانم در انتظامات سازمان، بر اثر برخورد سنگ های پرتاب شده از سوی اغتشاشگران دچار شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی شد.» گفتنی است، نیروهای امنیتی در جریان اغتشاشات شامگاه پنجشنبه هنگام پاک سازی خیابان ستارخان تهران در حالی که سلاح گرم به همراه نداشتند پیکر حمیدرضا روحی که به طرز مشکوکی با اصابت گلوله به قتل رسیده بود را پیدا کردند.

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت تا پایان هفته 

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا آخر هفته و ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی روز جمعه خبر داد.

صادق ضیائیان درباره شرایط جوی کشور به ایسنا گفت: امروز سه شنبه فقط در جزایر واقع در خلیج فارس رگبار پراکنده رخ می دهد و تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در ضمن طی امروز و فردا چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، البرز، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

ضیائیان افزود: چهارشنبه در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور همچنین در جزایر واقع در مرکز خلیج فارس ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد. طی این روز آسمان شهرهای تهران، البرز، اراک و اصفهان غبارآلود خواهد بود.

وی ادامه داد: پنجشنبه در استان های مرزی ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی همچنین در استان های همدان و زنجان ابرناکی رگبار پراکنده رخ می دهد. جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.