آرشیو سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، شماره ۶۴۳۱
اقتصاد
۳

بدون تیتر

​​​​​​​اسدا... قلیزاده، رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: شاهدیم در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی کنند و مردم به ناچار برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین ها مراجعه می کنند و نمی دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریع اظهارنظر و تدبیر کنند. 

قدرت الله اسماعیلی، مدیرعامل سازمان حسابرسی ضمن بیان این که آماری در مورد اموال مازاد دولت وجود ندارد در مورد وضعیت صندوق های بازنشستگی اعلام کرد که این صندوق ها ناترازی دارند.

 گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد به زودی و با هدف به روزرسانی محصولات، تولید پژو206 که طی دو دهه اخیر محبوب ترین، ارزان ترین و در حقیقت پرتقاضاترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو بود، متوقف خواهد شد و دو خودروی پژو207 مجهز به موتورTU3و محصول پروژهTF21 که سال آینده به تولید انبوه می رسند، جایگزین206 خواهند شد.

 محمد رمضانی گفت: 31واحد جدید نیروگاه حرارتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون به ظرفیت 4695مگاوات برای کمک به کاهش خاموشی ها و ایجاد برق پایدار درشبکه سراسری وارد مدارشده است.

 حمید رسولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد: برنامه ای برای افزایش قیمت کودهای یارانه ای در سال 1402 نداریم.

 محمد رمضانی، معاون توسعه طرح های شرکت برق حرارتی گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون 31واحد جدید نیروگاه حرارتی به ظرفیت 4695 مگاوات در راستای کمک به کاهش خاموشی ها و ایجاد برق پایدار در شبکه سراسری وارد مدار شده است.