آرشیو شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۸۱۵۲
حوادث
۱۲

در مجموعه تجاری - تفریحی غرب تهران رخ داد : مرگ سرهنگ بازنشسته در یک درگیری

رئیس اسبق پلیس پیشگیری پایتخت که به عنوان رئیس حراست یک مجموعه تفریحی و تجاری فعالیت داشت در جریان درگیری جمعی جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 4 بعد از ظهر چهارشنبه 24 اسفند، بازپرس محمد مهدی براعه از مرگ مردی میانسال در بیمارستان با خبر شد.

در بررسی های اولیه مشخص شد مرد میانسال سرهنگ بازنشسته و رئیس اسبق پلیس پیشگیری پایتخت بوده که شامگاه سه شنبه در جریان یک درگیری دچار حمله قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان یک روز بعد جان باخته است.

با شروع تحقیقات پلیسی کارآگاهان جنایی دریافتند روز حادثه یک گروه جدید بهره بردار که وظیفه اش محوطه سازی، نگهداری از مجموعه و اجاره مغازه ها و تعیین تیم حراستی است با پایان یافتن مدت زمان قرار داد بهره بردار قبلی، برای تحویل مجموعه مورد نظر به آنجا رفته بودند. اما گروه بهره بردار قبلی، با این ادعا که هنوز تسویه حساب نکرده اند از تحویل مجموعه خودداری کردند. اما همین موضوع باعث اختلاف و درگیری بین دو گروه شد و در این میان سرهنگ بستو، رئیس حراست و همکارانش با اعضای گروه جدید درگیر شدند و ناگهان بر اثر ضرباتی که به سرو صورت و سینه اش وارد شد روی زمین افتاد و از هوش رفت که بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل کردند اما ساعاتی بعد جان باخت.

پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرد. اما از آنجایی که به گفته شاهدان ضرباتی به قفسه سینه وی وارد شده بود دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری حضور داشتند و شناسایی ضارب صادر شد. همچنین بازپرس سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین های مداربسته محل درگیری و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد.