آرشیو شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۲۳۲۶۷
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

اعتراف آمریکا به قدرت ایران

ایرانلو: «فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) امروز در نشست استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا با اذعان به اینکه ایران از 5 سال قبل قدرتمندتر شده، گفت، «مهار ایران» و رقابت راهبردی با روسیه و چین از اولویت های این مرکز است.»

از آمریکا بعید نیست

حسین ابراهیمی با انتشار این تصویر نوشت: «تبعات توافقات اخیر: منتظر باشید بررسی قتل خاشقچی در دستور کار دولتمردان آمریکایی قرار بگیرد.»

جایگاه زن در جمهوری اسلامی اینه

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «نایب قهرمانی دختران ایران در تورنمنت کافا یک بار دیگه جایگاه زن در جمهوری اسلامی رو به رخ مخالفانش کشید.»

نتیجه اقتصاد لیبرالی

کاربری نوشت: «خب مشکل ورشکستگی بانک های آمریکا هم حل شد! یه شبه 300 میلیارد دلار خلق پول کردن و تورم ناشی از اون رو هم صادر میکنن به کشورهای دیگه ای که پولشون وابسته به دلاره. به این میگن غارت بین المللی!»

جریان تحریف مشغول کار است

لیا آبنوس: «محسن شکاری رو به خاطر قمه کشی و بستن خیابان اعدام کردن! حالا باباش اکانت توئیتر زده یه جوری گدایی احساسات میکنه انگار نخبه اتمی بوده.»

قابل توجه سلبریتی های خودمون!

علی جهان آرا: «در اعتراضات فرانسه دیروز 200 نفر دستگیر شدند ولی نکته مهم این جاست که زیدان و امباپه و دیگر سلبریتی های فرانسوی توئیت نزدند که جای معترض در زندان نیست، اعتراض اغتشاش نیست و مهم تر اینکه زیدان خودش سردسته معترضان نشد. زن زیدان دائم پست اینستاگرامی برای اعتصابات نگذاشت. اساتید دانشگاه های فرانسه راه حل قانونی برای معترضان توئیت نکردند و نگفتند وقتی به خیابان ها می روید تمام عکس ها و مطالب فضای مجازی را پاک کنید تا مدرک نداشته باشند.»

ابردزد دنیا

یاس با انتشار این تصویر نوشت: «چند روز پیش چینی ها فهمیدن که ارتش آمریکا از چادرهای چینی استفاده می کنه! حالا مشخص شده این چادرا مربوط به کمکای بشر دوستانه چین به سوریه بوده! آمریکا نه تنها نفت سوریه رو می دزده کمکای بشر دوستانه رو نیز می دزده!...»