آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۵۶۹۶
ورزش
۳۱

اخبار خارجی

عربستانی ها کاپیتان بارسا را می خواهند

دنیای اقتصاد : سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا که در پایان فصل بازیکن آزاد است و هنوز برای تمدید قرارداد با آبی و اناری ها به توافق نرسیده، توجه باشگاه های عرب و آمریکایی زیادی را به خود جلب کرده است. اینترمیامی و تورنتو از لیگ ام ال اس و النصر، الشباب و الهلال از لیگ عربستان تیم هایی هستند که به سرخیو بوسکتس علاقه دارند و پیشنهادهای خود را به این بازیکن ارائه کرده اند.

مالک چلسی و خرید یک باشگاه دیگر

دنیای اقتصاد : پس از آنکه الکساندر چفرین، رئیس یوفا راه را برای کاهش محدودیت ها برای حضور باشگاه هایی که یک مالک مشترک دارند در رقابت هایی اروپایی باز کرد، علاقه مالکان فعلی باشگاه چلسی به خرید باشگاه استراسبورگ دو چندان شده است. چفرین این هفته اعلام کرد که یوفا پس از اینکه مزایده بر سر منچستریونایتد باعث شده مسائلی درباره رقابت دو باشگاه با یک مالک در تورنمنت های اروپایی مطرح شود، در حال بررسی امکان تغییر قوانین هستند و مارک کلر ، رئیس استراسبورگ نیز اخیرا تایید کرد که در حال مذاکره با تاد بولی برای فروش کامل یا بخشی از سهام شان بوده اند.

سرمربی آتالانتا 800 تایی شد

دنیای اقتصاد : آتالانتا با گل راسموس هویلوند، پدیده دانمارکی خود در دقیقه 86 موفق شد یک پیروزی دشوار برابر امپولی به دست آورد و در رده ششم جدول باقی بماند. جانپیرو گاسپرینی، سرمربی 65 ساله آتالانتا با این پیروزی 802 امتیازی شد و به چهارمین سرمربی تاریخ لیگ ایتالیا تبدیل شد که مجموع امتیازات کسب شده اش در این لیگ از 800 عبور می کند. در تاریخ سری A، فقط ماسیمیلیانو آلگری، کارلو آنچلوتی و لوچانو اسپالتی از گاسپرینی بیشتر امتیاز گرفته اند. دلیل غیبت سرمربیان بزرگی چون جووانی تراپاتونی و مارچلو لیپی در فهرست دارندگان بیشترین امتیاز کسب شده در تاریخ سری A این است که بردها تا پیش از سال 1994 دو امتیازی بودند.