آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲، شماره ۶۵۹۸
حوادث
۱۵

دام سیاه ایجنت قلابی برای پسران عشق فوتبال

معصومه ملکی

متهم سابقه داری که به اتهام آزار و اذیت پسران نوجوان به زندان افتاده بود، دو ماه بعد از آزادی، جرایم سیاه خود را از سر گرفت. او این بار پسران نوجوان را به بهانه عضویت در تیم ملی به خانه ای کشانده و با دو همدستش آزار می دادند.

به گزارش خبرنگار جام جم، دو ماه قبل خانواده ای با حضور در اداره پلیس اطلاعات تهران از سه مرد به اتهام آدم ربایی، آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از پسر نوجوان خود شکایت کردند. با تحقیق از پسر نوجوان معلوم شد که مردی 26ساله با معرفی خود به عنوان ایجنت بازیکنان فوتبال، به مقابل باشگاه فوتبال وی در شرق تهران رفته و ادعا کرده می تواند او را بعد از مدتی کوتاه به عضویت یکی از تیم های مطرح فوتبال پایتخت و بعد تیم ملی نوجوانان درآورد. متهم و دو همدستش سپس این پسر نوجوان را به بهانه بردن در محل تمرین تیم مطرح به خانه ای در شرق تهران برده و در آنجا او را آزار و اذیت کرده و از صحنه آزارش فیلم گرفتند. با وجود تهدید متهمان به انتشار فیلم، این پسر نوجوان موضوع را به خانواده اش گفته و از آنها شکایت کرده بود.

با جمع بندی این اطلاعات، تحقیقات پلیسی آغاز شد. این درحالی بود که بعد از این شکایت خانواده پنج پسرنوجوان دیگر نیز به اداره پلیس آمدند و شکایت های مشابهی را مطرح کردند. با شناسایی هویت متهم 26ساله، ماموران دریافتند او به اتهام جرایم مشابه دو سال در زندان رجایی شهر کرج به سرمی برده و بعد از آزادشدن جرایمش را ازسرگرفته است. سرانجام ماموران رد این متهم فراری را در خانه ویلایی در شمال کشور یافتند و شامگاه سه شنبه 11مهر امسال او را با دختر مورد علاقه اش دستگیر کردند.

سرهنگ سعید راستی، رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: با دستگیری این متهم و تحقیقات اولیه از او معلوم شد تاکنون 15پسر نوجوان را اغفال کرده و به دام انداخته است. تاکنون شش پسر نوجوان از او شکایت کردند. بیشتر نوجوانان از خانواده هایی با وضع مالی مناسب بودند. تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری ادامه دارد. دو نفر از پسران نوجوان با توجه به اتفاقی که برای شان رخ داده بود با خانواده های شان کشور را ترک کرده اند.