آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲، شماره ۶۷۱۲
جامعه
۱۶

حق با شماست

#کاربرد_دوچرخه

نکاهی از تهران:

کاربرد دوچرخه در زندگی روزمره شهروندان بسیار کمرنگ است و به ندرت شهروندان از دوچرخه استفاده می کنند. توسعه استفاده از این وسیله نقلیه پاک باید در دستورکار شهرداری ها قرار بگیرد.

#زمین_تعاونی

شهروندی از تهران:

دو قطعه زمین مربوط به تعاونی مسکن برق تهران درهشتگرد جدید (مهستان) بر اتوبان کرج قزوین وجود دارد که متعلق به تعداد زیادی از اعضای تعاونی است اما متاسفانه در 12سال گذشته این تعاونی تکلیف صاحبان این زمین ها را مشخص نکرده است.

#اندیشه_شهرداری

شهروندی از اندیشه:

کوچه شهید هاشمی واقع در ابتدای فاز یک اندیشه شهریار به علت کم عرض بودن و پارک خودروهای کاسبان پاساژها و افراد متفرقه در دو طرف، مشکلات زیادی را برای ساکنان این کوچه ایجاد کرده است. متاسفانه جوی آب موجود در این کوچه سال های زیادی است که هیچ کارایی ندارد و به مشکلات پارک خودروها دامن زده است. شهرداری منطقه اندیشه هم هیچ اقدامی برای پرکردن جوی آب انجام نمی دهد.

#آمل_آتش نشانی

شهروندی از آمل:

آتش نشانی شهر آمل نیازمند به روزرسانی وسایل و خودروهای خود است که امیدوارم هرچه زودتر این موضوع در دستور کار قرار گیرد. آتش سوزی های بزرگ مانند آنچه که در ساختمان پلاسکو یا بیمارستان گاندی تهران روی داد باید درس عبرت خوبی برای همه مسئولان باشد.