آرشیو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۶۰۰۷
ورزش
۳۱

خبری که آمد و تکذیب شد

نکونام منتظر محمد؟

دنیای اقتصاد : ابتدای فصل باشگاه استقلال یک بازیکن عراقی جوان به اسم منتظر محمد را جذب کرد که در نهایت با نظر جواد نکونام به مس رفسنجان قرض داده شد. بنابراین این بازیکن همین حالا هم تحت قرارداد استقلال است و مخصوصا بعد از نمایش درخشان او برابر آبی پوشان در جام حذفی، انتظارها برای بازگشت او به تیم افزایش یافته.

در همین راستا دیروز دو خبر متناقض در مورد تماس جواد نکونام با هافبک عراقی منتشر شد. ابتدا رسانه ای از همین کشور نوشت: «جواد نکونام سرمربی استقلال تهران در تماس تلفنی با منتظر محمد، راهیابی او و عراق به المپیک پاریس را تبریک گفت و در عین حال به وی اعلام کرد که برای فصل آینده در تفکراتش جا دارد و باید به تیم خودش برگردد. منتظر نیز در همین تماس تلفنی به نکونام اعلام کرده که به استقلال برمی گردد و به پیشنهادهای دیگری فکر نخواهد کرد.»

با این حال در ادامه سایت ورزش سه بعد از پرس و جو از اطرافیان نکونام چنین تماسی را تکذیب کرد و نوشت: «طبق پیگیری ها، نکونام تاکنون هیچ لیست خریدی نیز به مدیران باشگاه تحویل نداده و تمام تمرکز تیم و کادرفنی، روی هفته های پایانی لیگ است تا آبی پوشان بتوانند به رقابت خود در کورس قهرمانی ادامه دهند.» منتظر محمد به تازگی به واسطه تاخیر در بازگشت از مسابقات امیدهای عراق، با خشم کادرفنی مس رفسنجان مواجه شده و به نظر می رسد او هم در زمره عراقی های نسبتا با کیفیت، اما بی نظم فوتبال ایران قرار می گیرد.