آرشیو دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۶۰۰۸
بلاک چین
۳۰

خبر

نات کوین در کدام صرافی ها لیست می شود؟

رمزارزنیوز: بالاخره انتظارها به پایان رسید و جامعه کریپتو می تواند خود را برای معاملات نات کوین (NOTCOIN) آماده کند. چند صرافی بزرگ و معتبر خبر از لیست شدن و شروع معاملات نات کوین داده اند که در این میان نام صرافی بایننس قابل توجه است. پروژه نات کوین، یک بازی کلیکی برای کسب درآمد است که به صورت یک مینی اپلیکیشن در تلگرام فعالیت می کند، در تاریخ 9مه (20 اردیبهشت) اخبار خوشی را به اطلاع دوستداران خود رساند.

نات کوین در کدام صرافی ها لیست می شود؟

صرافی OKX اولین صرافی بود که اعلام کرد از تاریخ 13 تا 16مه (24 تا 27 اردیبهشت) امکانی را فراهم کرده است تا هولدرهای تون کوین بتوانند با استیک TON، نات کوین پاداش بگیرند. سپس در همان روز اطلاعیه ای رسمی از سوی صرافی بای بیت (ByBit) منتشر شد که از لیست شدن Notcoin در این پلتفرم خبر می داد. این صرافی که امکان واریز نات کوین از طریق بلاک چین TON را فراهم کرده است، قصد دارد در تاریخ 16مه (27اردیبهشت) در ساعت 15:30 به وقت تهران معاملات این توکن را آغاز کند. ساعتی بعد، والت (Wallet) کیف پول حضانتی شخص ثالث تلگرام نیز اعلام کرد در تاریخ 16مه (27 اردیبهشت) نات کوین را به اپلیکیشن خود اضافه می کند.

و طولی نکشید که صرافی بایننس نات کوین را به عنوان پنجاو چهارمین پروژه لانچ پول خود معرفی کرد. بایننس در اطلاعیه ای اعلام کرد کاربران آن می توانند با استیکینگ BNB و FDUSD در استخرهای جداگانه، نات کوین را فارم کنند. فارمینگ نات کوین از 13مه (24اردیبهشت) ساعت 03:30 بامداد به وقت تهران آغاز شد و به مدت 3روز ادامه خواهد داشت. بایننس نیز قرار است در تاریخ 16مه (26اردیبهشت) ساعت 15:30 به وقت تهران، معاملات نات کوین را با جفت ارزهای BTC، USDT، BNB، FDUSD و TRY آغاز کند. معاملات نات کوین نیز مانند سایر پروژه های لانچ پول بایننس با تگ Seed Tag همراه خواهند بود. در تاریخ 10مه (21اردیبهشت) نیز صرافی های کوکوین، OKX و Gate.io اعلام کردند نات کوین را لیست می کنند. امروز هم بیتفینکس (Bitfinex) خبر از ورود این توکن محبوب به صرافی خود داد.

تاریخ شروع معاملات نات کوین در تمام صرافی ها احتمالا 16مه (27اردیبهشت) خواهد بود. هنوز مشخص نیست معاملات این توکن با چه قیمتی آغاز می شود. با انتشار این خبر قیمت تون کوین نیز واکنش مثبت نشان داد. در دو روز گذشته، قیمت این توکن از حدود 5.5دلار به بیش از 7دلار افزایش یافته است. در حال حاضر، TON با قیمت 6.84دلار معامله می شود و در یک گذشته حدود 30درصد رشد را تجربه کرده است.

طبق گزارش ها انتظارها برای تایید ETF اتریوم بسیار پایین است

ارز دیجیتال: انتظار می رود کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درخواست های ETF اتریوم را در 23مه بررسی کند که سرنوشت ETFهای اسپات اتریوم را تعیین می کند. عدم تعامل قابل توجه با صادرکنندگان و وضعیت نظارتی نامشخص اتریوم، تحلیلگران را به پیش بینی نتیجه منفی سوق داد. تحقیقات اخیر SEC درباره بنیاد اتریوم مسائل را پیچیده تر می کند. در نتیجه، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ پیشنهاد می کند که ETFهای اسپات اتریوم ممکن است تا پایان سال2025 تایید نشوند.