ارائه روشی برای مجازی سازی اشیاء در زنجیره تامین مبتنی بر معماری سرویس های موقت وابسته به دستگاه در محیط اینترنت اشیاء (مورد مطالعه: کاربری بلیط اتوبوس)

پیام:
نوع مقاله:
مقاله پژوهشی/اصیل (ترویجی)
چکیده:

با پیشرفت فناوری، اشیاء فیزیکی زیادی در قالب رقمی مانند کتاب ها، بلیط ها و غیره طراحی شده اند. در بیشتر موارد هر نوع شیء مجازی را فقط می توان به وسیله یک نرم افزار کاربردی خاص تفسیر کرد، بنابراین مشکل تفسیر وجود خواهد داشت. اشیاء مجازی زیرمجموعه ای از موجودیت های واقع در فضای اینترنت اشیاء بوده و می توانند بسیاری از کارها را خودکار و برخط انجام دهند. در تحقیقات مختلف تلاش شده است ساختاری مشترک به منظور تعریف و مدیریت اشیاء مجازی بر پایه معماری سرویس گرا به نام سرویس های موقت وابسته به دستگاه ارائه گردد. در این مقاله ضمن تعریف شیء مجازی به بررسی ویژگی ها و مزایای معماری سرویس های موقت وابسته به دستگاه پرداخته و روشی به منظور پیاده سازی شیء مجازی بلیط اتوبوس به عنوان یک مورد مطالعه براساس ساختار مذکور ارائه شده است. سپس روش ارائه شده را به صورت عملی پیاده سازی و به کار برده و مزیت های استفاده از آن بیان گردیده شده است. نتایج نشان می دهد مزایای مجازی سازی بلیط اتوبوس در فرآیند بهره برداری از خدمات مربوطه نسبت به سایر راهکارها ارزش های کسب شده بیشتری دارد.

زبان:
فارسی
در صفحه:
31
لینک کوتاه:
magiran.com/p1793780 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!