هنر مدرن، نیست انگاری و تقدیر هنر
بحث درباره هنر مدرن نزد پدیدارشناسان هنر بسیار چالش انگیز بوده است. از آن زمان که هگل با رهیافت خاص خود به تحلیل پدیدارشناسانه هنر مدرن پرداخت و به شیوه و معنای مورد نظر خویش پایان آن را اعلام نمود، تاکنون همواره نکته گیری های ژرفش، اندیشمندان پس از اورا به تامل واداشته است. این مقاله متضمن اشاراتی است به بعضی از مهم ترین ویژگی های هنر مدرن و مباحثی چند در لوازم آن به ویژه با تاکید بر تحلیل پدیدارشناسانه هگل و آن گاه تلقی چالش آمیز برخی از بزرگان فلسفه پس ازاو در این باب.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.