پرسش و پاسخ37

چکیده:

عناوین پرسش‌های بخش پرسش و پاسخ37:چگونه می‌توان پایگاه‌ خود را به جستجوگرهای یاهو، گوگل، بینگ و ام.اس.ان معرفی کرد؟ چگونه صفحه اول مورد نظر پایگاه‌ خود را به موتور جستجو معرفی کنم تا اگر کسی نام پایگاه‌ مرا وارد کرد، مستقیم وارد صفحه اول پایگاهم شود؟ 2. جاوااسکریپت و ایجکس چه تفاوت، شباهت و برتری نسبت به هم دارند؟ 3. نرم‌افزاری آسان برای ساخت کرک نرم‌افزار‌های مدت‌دار معرفی کنید؟
چگونه می‌توان از پایگاه‌‌های خارجی اینترنتی خرید کرد و چگونه آنچه خریده‌ایم، به دستمان می‌رسد؟ آیا نرم‌افزاری هست که با آن بتوان بخش‌هایی از ویدیو را حذف کرد؛ بدون آن‌که هیچ تغییر دیگری در فایل اتفاق بیفتد؟
می‌خواهم فقط از ویندوز پشتیبان‌گیری کنم؛ نه برنامه‌ها و فایل‌ها. اگر بخواهم دوباره ویندوز را نصب کنم، آیا شماره سریالی که پشت لپ تاپ نوشته، همان شماره درخواستی هنگام نصب ویندوز است؟ در ضمن، آیا سکیورتی اسنشیل مایکروسافت قدرت لازم در برابر ویروس‌ها را دارد یا این‌که باید آنتی ویروس دیگری نصب کنم؟
چرا زمانی که می‌خواهم در فتوشاپ فارسی تایپ کنم، کلمات برعکس نوشته می‌شوند؟ اما در برنامه  word یا paint این مشکل را ندارم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید.
نرم‌افزاری را به نام «اسکایپ» جهت تماس رایگان تلفنی نصب کردم؛ اما وقتی می‌خواهم تماس بگیرم، پیغام می‌دهد شما اعتبار ندارید. لطفا راهنمایی‌ام کنید که باید چه کار کنم؟ سوال دیگرم این‌که چطور می‌توانم حجم عکس را به صورتی که کیفیتش تغییر نکند، کاهش دهم؟
گاهی با این‌که چند گیگابایت از حجم درایو ویندوز رایانه‌ام خالی است، اما با پیغام low space disc  مواجه می‌شوم و وقتی به  properties درایو می‌روم، می‌بینم کاملا پر است. بعد از ویروس‌یابی به وسیله برنامه نود 32، هیچ ویروسی پیدا نکردم. لطفا مرا راهنمایی کنید.
در ویندوز 7 روی اتصال به پروژکتور کلیک کردم و بعد از آن، تصویر قطع شد. حالا فقط صدا دارم و تصویر ندارم. چه کارکنم تا صفحه نمایش رایانه‌ام به حالت عادی درآید؟
لطفا برنامه‌ای را معرفی کنید که با آن بتوان رایانه را در یک ساعت خاص خاموش و روشن کرد.
چگونه می‌توانم در گوگل پلاس ثبت نام کنم؟
ویندوز رایانه من اکس‌پی است. تعدادی فیلم با کیفیت mkv تهیه کردم. البته خودم از برنامه کم پلیر استفاده می‌کنم؛ سرعت رایانه هم کند می‌شود. لطفا یک برنامه و پایگاه‌ به من معرفی کنید تا بتوانم دانلود کنم.

زبان:
فارسی
در صفحه:
77
لینک کوتاه:
magiran.com/p984769 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!