آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۳۵
صفحه آخر
۲۴

اجرای آثار کامکار ها در آلمان

ارکستر سمفونیک جوانان کلن تیرماه آثار سمفونیک کامکار ها را اجرا می کند. هوشنگ کامکار سرپرست گروه کامکار ها در گفت وگو با فارس گفت: این ارکستر قرار است در تیرماه برخی از آثار سمفونیک ما را اجرا کند.

وی افزود: هم اکنون در حال مذاکره با ارکستر سمفونیک لندن (سیمفونیتا لندن) هستیم که بتوانیم برخی آثارمان را با این ارکستر اجرا کنیم. همچنین همکاری هایی را با کرونوس کوارتت آمریکا خواهیم داشت که البته برای تمام این اتفاقات در حال مذاکره ایم.

این آهنگساز با اشاره به قطعاتی که قرار است با این کوارتت اجرا شود، اظهار داشت: بهاران 1 و 2، قطعه مدرن شوخی با بهاران با تم کردی و چند ترانه کردی برای کوارتت و سازهای ایرانی از جمله قطعاتی هستند که نت هایشان را برای این ارکستر فرستاده ایم تا برای اجرا به توافق برسیم.

کامکار در خاتمه در خصوص دیگر فعالیت های گروه کامکار ها افزود: 10 روز اول ماه مرداد در اکثر شهرهای استرالیا کنسرتی را خواهیم داشت.

همچنین بعد از بازگشت از استرالیا اواخر مرداد در حافظیه شیراز و یکی از باغ های این شهر به روی صحنه می رویم و طبق روال همه کنسرت هایمان قطعات فارسی و کردی را به همراه چند قطعه جدید و کارهای بداهه نوازی اجرا خواهیم کرد.