آرشیو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۶۶۳۲
شهرستان ها
۷

فرماندار تبریز: پروژه های عمرانی باید با برنامه زمانبندی شده به پیش روند

تبریز-خبرنگاررسالت:

فرماندار تبریز گفت: پروژه ها از مرحله مطالعه و بهره برداری باید با برنامه زمانبندی شده به پیش روند.

محمدعلی ذبیحیان در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با اشاره به پیروزی غرورآفرین مردم بی دفاع غزه افزود: امروز اگر می بینیم مردم آمریکا، آسیا، اروپا و آفریقا، هر روز در خیابان ها از رژیم غاصب اعلام انزجار می کنند؛ نشانه این است که نوار غزه به پهنای کل جهان گسترده شده است و آه و ناله کودکان مظلوم و رنجدیده غزه، دامن اهریمنان زشت سرشت را خواهد گرفت.

وی همچنین از مسئولان ادارات شهرستان تبریز خواست تا در آستانه سی امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های تدوین شده خود را به صورت تفکیک شده شامل برنامه های افتتاح و دیگر برنامه های فرهنگی و اجتماعی به فرمانداری تبریز ارسال کنند و عملکرد ادارات متبوع در دولت نهم را به طرق مختلف اطلاع رسانی کنند.

ذبیحیان همچنین با بیان دستاوردهای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اظهار داشت: اهداف بزرگ سفرهای استانی به حرکت های بزرگ نیاز دارد، لذا مصوبات استانی، نیاز ضروری و اساسی برای توسعه است و باید توجه به آنها، اولویت اول مسئولان اداری باشد و تمام تلاش ها برای اجرایی شدن مصوبات به کار گرفته شود.فرماندار شهرستان تبریز تصریح کرد: پروژه ها از مرحله مطالعه و بهره برداری باید با برنامه زمان بندی شده به پیش روند و فرمانداری تبریز و کارشناسان امر با دقت برنامه ها را رصد می کنند و بر نحوه پیشرفت و کیفیت پروژه ها، نظارت جدی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: فرمانداری تبریز، متعهدانه تکمیل پروژه های مصوب را پیگیری خواهد کرد.

ذبیحیان خاطر نشان کرد: فرمانداری تبریز به عنوان زبان گویای مردم است و در صورت گزارش هرگونه نارضایتی و عدم اجرای مناسب تکریم ارباب رجوع موظف است از دستگاه های دولتی سئوال کند.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، مهدی موسی زاده، محمدرضا کریم نژاد، سعید حق گشایی واحمد عزیزی به ترتیب به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی تبریز، بخشدار خسروشهر و مسئول حراست فرمانداری تبریز معرفی شدند.