آرشیو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۶۶۳۲
شهرستان ها
۸

بهره برداری از 56 پروژه رادیویی و تلویزیونی در استان قزوین

قزوین - خبرنگار رسالت:

پنجاه و شش پروژه رادیویی و تلویزیونی در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در استان قزوین مورد بهره برداری قرار می گیرد

ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان اینکه شکل گیری و راه اندازی شبکه استانی سیما و صدای قزوین یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در استان قزوین می باشد.

به نقش وسایل ارتباط جمعی به ویژه صدا و سیما در توسعه همه جانبه اشاره کرد و افزود: ارتباطات در عصر حاضر عنصر جدایی ناپذیر از زندگی بشر محسوب شده و بشر برای ادامه حیات خود و بهتر زیستن نیازمند اطلاعات و آموزش های وسایل ارتباط جمعی می باشد.

وی سپس به وضعیت پوشش شبکه های مختلف در سطح استان اشاره نمود و افزود: در حال حاضر پوشش شبکه اول سیما در سطح استان 99 درصد، شبکه دوم و سوم سیما 98 درصد، شبکه چهارم سیما 96 درصد، شبکه استانی سیمای قزوین 74 درصد، شبکه خبر 70 درصد و شبکه آموزش و قرآن سیما 53 درصد است که بیانگر وضعیت مطلوب استان قزوین در این زمینه می باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین همچنین وضعیت پوشش شبکه استانی صدای قزوین برروی موج متوسط را صددرصد اعلام کرد و افزود این شبکه در حال حاضر علاوه براستان قزوین در استان های همجوار نیز قابل دریافت می باشد.

وی با بیان اینکه همزمان باسی امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بهره برداری از 56 پروژه رادیویی و تلویزیونی در سطح استان آغاز خواهد شد، افزود: این پروژه ها بااعتباری بالغ بر هجده میلیارد و هفتصد میلیون ریال تکمیل و آماده بهره برداری شده است.