آرشیو دوشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۶۲
اخبار
۳

معاون برنامه ریزی و اقتصاد وزارت راه خبر داد کاهش 200 درصدی اعتبارات عمرانی بخش راه های کشور

قزوین - خبرنگار کیهان:معاون برنامه ریزی و اقتصاد وزارت راه از کاهش 200 درصدی اعتبارات عمرانی در بخش راه خبر داد و افزود: میزان اعتبارات وزارت راه در سال گذشته در بخش عمرانی 4 هزار میلیارد تومان بود.

مجید اسعدی در حاشیه افتتاح پروژه غیرهمسطح سید آزادگان در قزوین تصریح کرد: به همین نسبت اعتبارات استان ها نیز کاهش یافته و به نحوی که در برخی از استان ها این کاهش اعتبارات بیش از 20 درصد بوده است.

وی با اشاره به اهتمام وزارت راه برای اتمام پروژه های نیمه تمام این مجموعه عنوان داشت: اجرا و اتمام پروژه های معوقه وزارت راه در دستور کار ما قرار دارد به طوری که ما در تلاش هستیم هر چه سریع تر این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و ترابری تصریح کرد: دولت در روزهای آینده متمم اعتبارات سال 88 را تقدیم مجلس می کند و امیدواریم با تصویب اعتبارات ویژه راه برای جبران کمبود اعتبارات زیر ساختی فراهم شود. وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه هایی که در استان قزوین در حال اجراست، احداث محور قزوین - الموت - تنکابن است، این راه از اهمیت بالایی برخوردار است که ثمرات آن پس از بازگشایی روشن می شود و حتی این محور می تواند بهتر از آزادراه تهران - شمال پاسخگوی مسافران این مسیرباشد.

اسعدی بیان داشت: ما مصمم هستیم تا پایان شهریور ماه این محور را در حد راه روستایی بازگشایی کنیم.