آرشیو چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۳۰
ورزشی
۱۸

هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی شد

گروه ورزش: با خودداری معنی دار3 کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی از شرکت در مجمع انتخابات، مهدی هاشمی با کسب 36 رای به عنوان رئیس این فدراسیون برگزیده شد.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی در شرایطی روز گذشته به ریاست حمید سجادی، معاون سازمان تربیت بدنی برگزار شد که اسدالله حیدری، علی مجدآرا و سیدمهدی میرمیران به نشانه اعتراض به عملکرد سازمان تربیت بدنی در برگزاری این مجمع، در انتخابات شرکت نکردند و مسعود شادمان، رئیس هیات تیراندازی ایلام که طبق گفته مسوولان فدراسیون تیراندازی رد صلاحیت شده بود، به دستور سازمان در انتخابات شرکت کرد و تنها یک رای کسب کرد، 4 رای سفید هم به صندوق انداخته شد تا سیدمهدی هاشمی، سرپرست فدراسیون با 36 رای از مجموع 41 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شده و تکلیف این فدراسیون پس از 2 سال مشخص شود.

نکته جالب توجه این که با رای اعضای مجمع، اختیار انتخاب نایب رئیس، دبیر، خزانه دار و کارشناس خبره فدراسیون نیز به سیدمهدی هاشمی تفویض شد.

حمید سجادی پس از اظهارات مسعود شادمان مبنی بر تشریفاتی بودن انتخابات گفت: من هم نیمه دوم سال 81 کاندیدای ریاست فدراسیون دوومیدانی بودم و 7 رای هم بیشتر نیاوردم؛ ولی آن زمان انتخابات را زیر سوال نبردم.

سجادی درخصوص نامه کاندیداهای مخالف هاشمی به سازمان مبنی بر این که اگر سازمان می خواهد انتخابات جنبه تشریفاتی نداشته باشد، هاشمی را برکنار و سرپرست جدید تعیین کند، خاطرنشان کرد: پیشنهادات و نظرات تعدادی از کاندیداها برای ما محترم است؛ ولی ما براساس قوانین عمل کردیم. فعلاشرایط انتخابات همین است.

او همچنین درباره دوشغله بودن هاشمی ادامه داد: آن طور که به من گفته اند، هاشمی دوشغله نیست و در وزارت راه سمتی ندارد.

در این مجمع، مهدی هاشمی که حدود 2 سال از سرپرستی اش در راس فدراسیون تیراندازی می گذرد، تاکید کرد: در دوره سرپرستی ام در فدراسیون به همه دوستان تیرانداز اعلام کردم که قصد نداشتم که برای ریاست فدراسیون نام نویسی کنم؛ ولی شرایط موجود و فشار دوستان من را ملزم کرد که در انتخابات حضور پیدا کنم!