آرشیو یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۰۹
ورزشی
۲۵

آغاز رقابت های تنیس روی میز ایران و روسیه

امروز پنجاهمین دوره رقابت های تیمی جهانی تنیس روی میز با شرکت 460 بازیکن مردان و 329 بازیکن بانوان در مسکو پایتخت روسیه آغاز می شود.

تیم ملی مردان ایران برای نوزدهمین بار با ترکیب مهران احمدی، محمدرضا اخلاق پسند، افشین نوروزی، نوشاد عالمیان و واحد مالمیری در این رقابت ها شرکت کرده است. تیم ملی بانوان نیز سومین حضورش را در این مسابقه ها با ترکیب ندا شهسواری، پریسا صمدی، محبوبه عمرانی و مریم صامت تجربه خواهد کرد. تیم ملی تنیس ایران از امروز رقابت هایش را مقابل تیم اسلوونی آغاز می کند. تیم های اسلواکی، لوکزامبورگ، تایلند و انگلستان دیگر حریفان تیم ایران هستند تیم ایران باید به ترتیب روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به مصاف آنها برود. حریفان تیم بانوان نیز آرژانتین، ارمنستان، اسکاتلند، کنگو و سوئیس است که از فردا تا چهارشنبه با آنها روبه رو می شوند.

فواد کاسب، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان گفت: تیم خیلی تمرین کرده و امیدواریم به نتایج قابل قبولی که منجر به تغییر جایگاه تنیس روی میز ایران در این رقابت ها شود، دست یابیم. وی افزود: گروه ما سخت است چرا که انگلستان، اسلوونی و اسلواکی در جایگاه بهتری از ما قرار دارند ولی تلاش می کنیم به عنوان بهتر از چهلمی جهان دست یابیم. افشین نوروزی عضو تیم ملی نیز گفت: با وجود تیمی با ترکیب تجربه و جوانی امیدواریم که عنوانی بهتر از چهلمی را به دست آوریم. گفتنی است دیروز در محل تمرین این رقابت ها، دختران ایرانی با حجاب اسلامی تمرین کردند که مورد توجه رسانه ها و بازیکنان دیگر کشورها قرار گرفتند.