آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۹
ورزشی
۱۸

پروین نسخه رفاقت پیچید

همان طور که پیش بینی می شد با همه کاره شدن علی پروین در استیل آذین، امیر مهریزی سرپرست این باشگاه با استعفایی جنجالی عرصه را برای فعالیت اسطوره فوتبال باز گذاشت.

امیر مهریزی، سرپرست باشگاه استیل آذین که چندی پیش و به دنبال دعوای علی کریمی و مصطفی آجورلو به این سمت برگزیده شد، همان طور که در جلسه هیات مدیره باشگاه اعلام کرده بود با روی کار آمدن علی پروین از سمتش استعفا کرد. حسین هدایتی هم در واکنش به این استعفا اعلام کرد حفظ واعتلای باشگاه باید به عنوان اولویت اصلی در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، هیات مدیره هر تصمیمی که به صلاح باشگاه اتخاذ کند، برای همه اعضا لازم الاجراست.

به دنبال این واکنش مالک باشگاه و صحبت های انتقادآمیز پیروانی خطاب به سرپرست مستعفی، امیر مهریزی هم تصریح کرد: در استیل آذین فقط یک نفر همه کاره است و آرا و نظرات سایر افراد بی اثر است. هدایتی می تواند هم مالک، هم رئیس هیات مدیره، هم مدیرعامل، هم سرپرست و هم تدارکاتچی تیم باشد. من با پروین هیچ مشکلی ندارم، اما هدایتی من را آورد تا چک های برگشتی اش را از دست بازیکنان جمع کنم و از شرایط مالی من استفاده کند.

در این میان علی پروین دیروز پس از مدت ها لباس ورزشی پوشید و در تمرینات استیل آذین حضور یافت، او در جمع بازیکنان گفت: بازی های شما را دیده ام، خوب بازی می کنید و نتیجه نمی گیرید البته بدشانسی هم می آورید، هر چند این همه مشکلات نیست. رفاقت در تیم باید خیلی بیشتر بشود. تلاش می کنید، زحمت می کشید، اما در طول بازی در دقایقی بازی را رها می کنید، در حالی که اگر رفاقت و همدلی ها بیشتر شود همه مشکلات استیل آذین حل خواهد شد.